Andynator Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 hvordan er det med "aktiv ventemodus" på nye G900? Er det slik som nokia har at et møte/bursdag eller annet dukker opp på skjermen på aktuelle dager? Eller er det standard Sony E på dette området(altså ubruklig kalender) Lenke til kommentar
joopjoop Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Du kan "prøve" telefonen på SE sine hjemmesider nå. Det gjelder C702 også. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 I dag kom C702 i butikken i åpen variant (både sort og blå). Telenorlåst terminal kommer i løpet av en uke tenker jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som vet hvordan man får av dekselet på C702? Jeg og to andre har prøvd med verktøy og det som er, men får det ikke av... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som vet hvordan man får av dekselet på C702?Bruker en mynt til å vri om metallgreia midt på nederst, er et tegn som viser hvilken vei man skal skru (har den ikke, så vet ikke). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Det har jeg gjort mange ganger... en annen prøvde også å skru den rundt flere ganger uten hell. Står på flere nettsider at den er ekstra hard å få av. Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Kan man bruke Sony Ericsson Handsfree HBH-608 på C902? Leste noe at den ikke hadde a2dp, hva en det er. GaKKE =D Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Kan man bruke Sony Ericsson Handsfree HBH-608 på C902? Leste noe at den ikke hadde a2dp, hva en det er.Ja, du kan bruke det headsettet til C902. A2DP er nødvendig for å kunne bruke et stereo blåtannheadsett, noe ditt headsett ikke er (det krever bare de enkel blåtann-profilene). Uansett, C902 har A2DP. Endret 30. mai 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som vet hvordan man får av dekselet på C702?Jeg og to andre har prøvd med verktøy og det som er, men får det ikke av... Stresset med det jeg også. Du vrir åpen med en mynt, deretter vipper du opp dekselet fra bunnen. Ikke skyve, men bare vipper fra bunnen. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Stresset med det jeg også. Du vrir åpen med en mynt, deretter vipper du opp dekselet fra bunnen. Ikke skyve, men bare vipper fra bunnen. Hvordan vipper? Det sitter jo dønn fast? Jeg prøver å dytte det opp ved laderporten, men det vil ikke av. Er litt redd for å ødelegge telefonen... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Stresset med det jeg også. Du vrir åpen med en mynt, deretter vipper du opp dekselet fra bunnen. Ikke skyve, men bare vipper fra bunnen. Hvordan vipper? Det sitter jo dønn fast? Jeg prøver å dytte det opp ved laderporten, men det vil ikke av. Er litt redd for å ødelegge telefonen... Fikk et godt tips av kontaktpersonen min i SE. Du skrur bare på den låsen slik at den står åpen. Så skal den vippes opp i bånn. Jeg satt et skrujern og vippet det litt opp i bånn og da fikk jeg et godt tak i det ene hjørnet, så det spratt av. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg slet også veldig med å få av dekselet til C702 i dag. Det endte med at jeg nesten rev det av, og heldigvis gikk det bra. Elendig patent. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg fant ut av om jeg dyttet inn den tynne, flate biten av klokkeremmen min (har metallrem) inn i hjørnet så kunne jeg enkelt vippe av dekselet. Men enig, det er elendig patent. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 hva syns folket om den nye C702 egentlig? Vurderer STERKT å kjøpe denne ettersom tre knapper har falt av min k810i Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 C702 er en fantastisk telefon. Bittelitt lagging i menyene, og kanskje ikke den beste battertiden SE har, men kvaitetfølelsen er stor, skjermen er stor, veldig god lyd når man snakker i den og massekule ting som super-3g, godt kamera, gps (som jeg ikke får til å funke, kan det være fordi jeg har MTU-abonnement) osv. Anbefales, godt kjøp synes jeg. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Noen som vet hvordan man får av dekselet på C702?Jeg og to andre har prøvd med verktøy og det som er, men får det ikke av... Det tok meg nesten én knekt fingernegl, en knekt linjal og 8-10 bøyde binders for å få av dekselet. Pluss at telefonen fikk noen små riper. Dette er tydeligvis en mobil man skal ha en stund når man først har fått på plass SIM-kortet Lenke til kommentar
LemonDog Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor i hule heite har ikke C902 aGPS? Jeg vil ikke velge mellom blitz eller GPS, jeg vil ha begge deler... Argh Lenke til kommentar
Martind18 Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Har kjøpt meg en G700 og er veldig fornøyd foreløpig. Litt treg her og der (oppstart etc), men ikke noe plagsomt. Ingen tegn til heng eller frys på telefonen. Veldig enkel i bruk go lett å sette opp mail og lignende. Kameret er også helt ok. Tar i hvert fall mye bedre bilder enn min gamle nokia 6233. Touch delen fungerer også meget bra Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Lekte litt med C702 på fredag, og jeg skjønner ikke helt den voldsomme kritiken angående bakdekselet. Tok meg faktisk under et minutt på første forsøk. Kanskje min kom fra et annet parti? Fremgangsmåte: 1. Skru opp bryteren (vri mot åpen hengelås-tegnet) 2. Ta en negl mellom dekselet og resten av telefonen. Beste er å jobbe fra fast-porten (bunnpluggen) og utover. Håper det hjelper noen. (Jeg fant nettopp KPaint (MS Paint til Linux) og måtte bare lage en paint-tegning...) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Tja, vanskelig å si. Kanskje du har magiske evner. Snakket jo med SE CC også og de hadde hatt mange henvendelser ang. dette. Prøvde 3 telefoner i butikken og alle var like vanskelige av de jeg fikk inn hvertfall, men vet man teknikken man skal bruke er det enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå