Gå til innhold

2.4 - Fury of the Sunwell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe av det mest idiotiske at folk ikke trenger Hyjal/BT attunment lenger, det er en plass du skal fortjene og komme til ikke bare gå rett inn.

 

Som attunments er så vanskelig å gjøre, synes også dette var bra valg av blizzard, kunne vel likegodt fjerne kara attunement quests, er så drit møkk kjedelig å gjøre dem.

 

Koster enn del også vel og merke, fly mount for å komme seg opp til arca.

Lenke til kommentar

At det er et spill for casuals kan ikke legges under en stol.

Imidlertid rart det blir den samme diskusjonen hver gang attunements forsvinner. Ånei, nå kan SSC/TK-spillere også oppleve high-end encounters. Casuals har uansett ingen sjans der inne, så oppheving av attunements er i bunn og grunn ingen 'big deal'.

Lenke til kommentar

Det er jo en grunn til at blizz nerfer instanser kontinuerlig og fjerner attunement. De har selv sagt de vil at flest mulig skal oppleve mest mulig og nå nærmer det seg ekspansjon selv om den er måneder unna.

Rart at noen i det hele tatt lar seg overraske av dette.

Lenke til kommentar
At det er et spill for casuals kan ikke legges under en stol.

Imidlertid rart det blir den samme diskusjonen hver gang attunements forsvinner. Ånei, nå kan SSC/TK-spillere også oppleve high-end encounters. Casuals har uansett ingen sjans der inne, så oppheving av attunements er i bunn og grunn ingen 'big deal'.

 

Det du glemmer er at dette betyr at det blir xxx antall flere mennsker på en instance server, altså mere lagg enn det som ville vært til vanlig. Det er dette som for meg har vært det viktigste med attunement.

Lenke til kommentar

Synes det var litt trasig at attunement var fjerna, jeg følte meg litt spesiell som attuned.

 

Men jeg visste at det kom og og det er i bunn og grunn helt ok.

 

Argumentet med lagg skjønner jeg ikke helt.

På min server er det vel ca. 25 guilder i t6 content, og kanskje 3-4 maks til som kan downe bosser der.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er like gøy hver gang instancer blir lettere, attunements blir fjerna, tilgangen på bedre loot blir enklere:

 

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ

Somebody stole my e-peeeen!

 

Hvilken overraskelse at Blizzard ønsker at flere skal få oppleve innholdet i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot at de fjerner attunements, det er virkelig *lenge* siden "hardcore raiders" satte fot der - og lenge siden Illidan ble drept for første gang. Har egentlig heller ikke så mye i mot at man ikke trenger å cleare SSC/TK for å møte Vashj/Kael.

 

Hva jeg heller stusser litt over er at man legger til "BT quality loot" til badge vendors

BT-Quality badges loot will be available from vendors on Sunwell Isle
Kilde - greit nok at dette kanskje bare er våpen (fists nevnt så langt), men det får være grenser for hvor enkelt det skal være.
Lenke til kommentar
Hva er teamselling?

 

Si for eksempel en warrior / druid skaffer seg kjapt (f.eks) 2300 2v2 rating - selger teamet til noen andre - de får jo ikke kjøpt seg gear pga. personal rating, men selv med 10 kamper hvor de taper får de fortsatt ganske mye poeng. Ihvertfall i noen uker :D

 

Nevnte warrior / druid begynner så et nytt team på 1500 rating, og voldtar alle de møter på vei opp mot 2300 igjen - så oss vanlig dødelige møter spillere både med gear, skill og erfaring fra langt over 2k rating i relativt lave ratingbrackets. Møtte selv *mange* spillere som hadde hatt over 2k-rating tidligere i går - surrer rundt i 1600 - 1700 rating til vanlig.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Bortsett fra at warrior/druid-teamet som booster ikke blir på 1500, 1600 osv. særlig lenger enn 5-7 games, og så slipper man å bry seg om dem. I tillegg kan man alltids stoppe queuinga i et par minutter dersom man blir eid så kraftig.

 

Tror pointselling-whinet er fra folk som ikke forstår at alle har lært seg basics og har "full glad" nå, , og da er det class combos og execution som har noe å si.

 

Det er veldig lett å skylde på teamselling når man taper mer enn 15 rating, for da slipper man slitet med selvransakelse.

 

 

 

Ellers herlig å se at Blizzard ikke har gjort noe med balancechanges, men spiller blant annet en druid, så er ikke så ille for meg atm. Er litt kjedelig å bare møte druid/x i 2v2, litt mangfold hadde ikke skadet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Bortsett fra at warrior/druid-teamet som booster ikke blir på 1500, 1600 osv. særlig lenger enn 5-7 games, og så slipper man å bry seg om dem. I tillegg kan man alltids stoppe queuinga i et par minutter dersom man blir eid så kraftig.

 

Tror pointselling-whinet er fra folk som ikke forstår at alle har lært seg basics og har "full glad" nå, , og da er det class combos og execution som har noe å si.

 

Sant nok - de suser jo kjapt opp på ratingen igjen, men saken er vel at det gjentar seg da man har mange teams som gjør det samme. Ikke noe stort problem for min del - bare litt irriterende.

 

Uansett - noe spent på nye badge-rewards, forhåpentligvis får noen surra rundt på PTR snart.

Lenke til kommentar

Ta en titt rundt og se hva folk som ikke selger teams har av gear på 1400-1800 rating. (Hint: Se den forrige posten min!)

 

At du nettopp har dinga 70 med alten din eller aldri har vært i AV med mainen din betyr ikke at alle selger teams. Jeg er i samme smørja selv med presten min, men det begynner å komme seg, nå som jeg får mer resilience.

 

Tenk deg hvor mange måneder det er siden s2 kom ut, og folk hadde spart points fra s1. S2 og s3 gear er ikke så veldig forskjellig. Alle som har spilt jevnt har full s2/s3 miks, selv med elending rating.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Ok, alle du møter er nok folk som topper BGen og har full vengeful, det er derfor du ikke kommer deg videre.

 

ELLER så er det fordi gearet ditt er elendig selv sammenlignet med de på rundt samme rating, og fordi skill>gear ikke gjelder i ekstreme tilfeller i WoW, så kommer du deg ikke videre, selv om alle de du møter ikke nødvendigvis selger teams.

 

En som hadde spart points til s3 ville hatt 4/5 s3, uten våpenet (disse kan man få fra s2, eller PvE, så er ikke så ekstrem forskjell) med dårlig rating, og de ville gitt deg like mye deng.

 

Gearforskjellen på en >2k rated druid og en 1850 rated druid er 10 stamina og 1 mana per 5, sånn ca. Det er en fin liten boost, men ikke tro at det vender på alt.

 

Les også posten min fra litt tidligere i tråden hvor det står hva du kan gjøre dersom du er sikker på at du har møtt teamsellers.

 

 

EDIT: Som vanlig mange edits på postene mine, re-formulerer et par av meningene, og legger til noe mer. Tror denne posten er ferdig nå.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...