Gå til innhold

Hva slags kosttilskudd anbefales?


Anbefalte innlegg

Jeg trener da 3 ganger i uka rundt 2 timer.. før har jeg kjøpte sånn Protein drikk der borte men er så fette dyrt, så lurte på om jeg skulle kjøpe meg denna:

 

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=1775

 

trener armer/ben/bryst/tricep osv :) Målet er og øke muskelmassen, Tar evnt mot forslag kun trent 2 mnd'r, er ny innenfor dette område om hva slags kosttilskudd...

 

btw : tenkte oxo på og trene styrke i 6 mnd'r (trent 1 nå) også trene meg tynn,... kan man gjøre beggge samtidig ? ;p

 

Er 1.85 og veier 92Kg... meste ligger rundt magen! ;p

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg, ville jeg konsentrert meg om fett forbrenning først. Så slipper du å brenne muskler på deffen din. For å gaine muskler må du ha kalori overskudd, for å forbrenne fett må du ha kalori underskudd... Sier seg selv at det er enklest å brenne fett først da. Så slipper du å tenke på å miste muskelmasse i samme grad.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trener du 2 timer til sammen, eller 2 timer pr styrketrening? Hvis sistnevnte, bør du roe deg ned. 1 time er mye mer optimalt.

 

Det "siste" på denne fronten er vel at dersom øktens lengde forlenges via lengre pauser mellom settene så er det ikke så farlig, man belaster ikke CNS mens man hviler og kikker på damer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...