Jump to content
Amberlamps

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Recommended Posts

En kamerat av min kjære lillebror har kjøpt seg en gul strøken e36 M3, den sto hjemme hos mamma da jeg var der i går. Nam!

Mulig den blir min til vinteren, da han bare skal ha den ut sommeren, grei bil til våren/sommeren 2014 det!

Annonse

Ooog det er snakk om? S13, S14 eller S14A?

Synes personlig S14A ser best ut.

Jeg kjenner en i hakadal som har kjøpt seg en Tesla S. han får den i november

En kar på holumskog som også har bestilt som får rundt samme tider.

Synes personlig S14A ser best ut.

Nja, S14A ser nok mer voksen ut.

En S13 skal ha kouki baklykter, dette er obligatorisk :p

Personlig synes jeg S13 ser best ut uten body kit, men hvis man først skal ha bodykit på:

dsc_0680copy_zpsaecb375b.jpg

dsc_0705_zps124ea3b0.jpg

Brozan hadde vel omtrent lik, borsett fra vingen.

• Like 3

Nja, S14A ser nok mer voksen ut.

En S13 skal ha kouki baklykter, dette er obligatorisk

Personlig synes jeg S13 ser best ut uten body kit, men hvis man først skal ha bodykit på:

dsc_0680copy_zpsaecb375b.jpg

dsc_0705_zps124ea3b0.jpg

Brozan hadde vel omtrent lik, borsett fra vingen.

Helt enig med kouki lykter, det er must på s13.

• Like 1

Clean S13 med Kouki baklykter er den eneste rette måten å ha en S13 i mine øyne, savner min gamle nå når man tenker over det :(

S14a ser mer voksen ut ja, og ser mye mye bedre ut langs vegen! Cleant med små mods er elsk!

Clean S13 med Kouki baklykter er den eneste rette måten å ha en S13 i mine øyne, savner min gamle nå når man tenker over det

S14a ser mer voksen ut ja, og ser mye mye bedre ut langs vegen! Cleant med små mods er elsk!

Kjøp en S13, i tillegg til S14'en din da :p

Kjøp en S13, i tillegg til S14'en din da :p

Haha, boliglånet står nok i første rekke av prioriteringer her :p

Kunne tenkt meg en S13 med RB i bakhånd men :)

Gikk en E30 M3 med turbo her på Lillehammer for noen år siden, godkjent og rundt 720 hk. Denne ble solgt til en unggutt som etter hva jeg ble fortalt i sommer ikke syns 720 hk var nok og som hadde justert den opp og blåst hele motoren el noe slik.

Nå er den iallefall kjøpt igjen av han som hadde den tidligere, ett latterlig nydelig skue av en bil med riktig motor og skal visstnok ha benket rundt 600 hk hos Volden Racing.
For ett par timer siden så sto den rett utafor vinduet her jeg jobber i kveld, sto der i en times tid el noe før eieren dukket opp og dyttet den på ei biltralle. Motoren gikk, men aner ikke om det var noe som har skjedd med den. Sinnsyk rå bil som jeg ser så altfor sjeldent.

Jepp, rød.

Naboen sin.

For et par uker siden blåste han, og en vanlig F430 meg på motorveien, greit misunnelig :(

Fun fact btw. han bytter hjul selv på bilen, ikke at jeg forstår hvorfor, fordi den står i garasjen langt over halve året. :tease:

Naboen sin.

For et par uker siden blåste han, og en vanlig F430 meg på motorveien, greit misunnelig :(

Fun fact btw. han bytter hjul selv på bilen, ikke at jeg forstår hvorfor, fordi den står i garasjen langt over halve året. :tease:

Madla/hafrsfjord?