Gå til innhold

Freia påskeegg, bare jeg som liker de?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare for å friste litt.

 

Nomnomnom :wee:

 

 

 

 

Ahh, den var sleip! =P

 

Syns de er kjempegode jeg! :D Bor i utlandet for tiden, så får ikke kjøpt dem her. I fjor hadde noen gjester med seg en kartong til hver av oss, og i år skal en venninne på besøk så hun tar også med seg litt. Så litt blir det nok likevel :) Gleder meg!

Lenke til kommentar

Jeg utrolig gode. Skjønner ikke hvorfor de ikke selger dem hele året?

Men er det egenlig noen som spiser det med skje slik det er ment å spises i henhold til "instruksjonene"??

Hele poenget mitt er at begge deler må "blandes" for å få den gode smaken. Verken sjokoladen for seg eller "kremen" er noe spsielt, men sammen blir de utrolig gode.

 

Men så en advarsel til de som har tenkt å hamstre: Jeg har forsøkt dette men fant ut at holdbarheten på dem ikke var særlig bra. Kremen inni ble hardere etterhvert og ble rett og slett vond etter bare "kort" tids oppbevaring i romtemperatur(ca. 1mnd?). Dette er nærmest for ferskvare å regne. ;) Kanskje det varer lengre i kjøleskap, men det har jeg ikke forsøkt selv.

Lenke til kommentar
Men er det egenlig noen som spiser det med skje slik det er ment å spises i henhold til "instruksjonene"??

Ja, så lenge jeg ikke har brukt opp skeiene, så :blush:

 

Men så en advarsel til de som har tenkt å hamstre: Jeg har forsøkt dette men fant ut at holdbarheten på dem ikke var særlig bra. Kremen inni ble hardere etterhvert og ble rett og slett vond etter bare "kort" tids oppbevaring i romtemperatur(ca. 1mnd?). Dette er nærmest for ferskvare å regne. ;) Kanskje det varer lengre i kjøleskap, men det har jeg ikke forsøkt selv.

Det er jo melkekrem inni, så jeg er ikke overraska ;)

 

Jeg tror jeg kanskje skal kjøpe en kartong etterpå. Nomnom :love:

Lenke til kommentar
Men er det egenlig noen som spiser det med skje slik det er ment å spises i henhold til "instruksjonene"??

Jeg spiser med skje. To egg per skje.

 

Hele poenget mitt er at begge deler må "blandes" for å få den gode smaken. Verken sjokoladen for seg eller "kremen" er noe spsielt, men sammen blir de utrolig gode.

Jeg pleier å knekke av litt av sjokoladen, putte den ned i egget og blande med skjeen.

 

Skal kjøpe i morgen, gleder meg. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...