John Keats Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg skulle gjerne sett at Holy Shield ble tatt av GCD
daruu Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nerf Iceblock og Bubble... Nei? Uansett, shaman bør få en cc ability da de ofte blir nedprioritert i grupper nettop pga mangelen på dette
Stoop kid Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) Det største problemet med paladins i 2v2/3v3, sånn jeg ser det, er CoT. 4 sek cast time main heal? Fristende å gi dem remove curse, og heller nerfe cleanse på en eller annen måte (høyere manacost? Fjerne poison dispel?) Balanser Drain Mana, Viper Sting, og Mana Burn. Redusere manacosts for shadowpriest med 30% på alle spells. Redusere manacost for Blink med 90%, gi frost-treet et talent med pushbackresistance. Øke manacosten på purge betraktelig, og heller gjøre det billigere for enhancement-shamans. Mindless purge-spamming ftl. Redusere CC-mulighetene til Druid/Hunter-synergien, ekstremt frustrerende for melee å møte dem. En druid kan alene holde en warrior ute av kampen i store deler av fighten. Redusere varigheten på intercept-stun fra 3 til 2 sekunder. Fjerne Cheat Death fra spillet. Et talent som oppmuntrer spillere til å bruke PvE gear i altfor stor grad. Fjerne Shadowmeld fra spillet, og heller gi Night Elves noe annet. Man må lete lenge etter en like latterlig bra racial i arena for casters. Endret 7. februar 2008 av Quicko
Bredoc Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ja takk til servere for 18 år pluss kun PVE relatert, så vi slipper dirge spamming, brb need to eat (midt i et instance), sorry my dads home have to leave, need to go to bed(mitt i et raid kl 22) forum spamming åja lista er lang.. For ikke å glemme alle som whiner om nerfs på klasser 1vs1, og alt skal dreie seg kun om pvp å hvordan klasser fungerer mot hverandre der. Det får være nok i denne omgang.
War Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Redusere manacosts for shadowpriest med 30% på alle spells. Dette ville jo ødelagt pve balansen da shadowpriest godt kan toppe dps på last boss BT osv. Jeg hadde gjerne betal 200kr mnd for 18+ servere. Sende inn ID til blizz for å flytte dit som må være lik ID som kontoregistreringen. Det går ikke mer en 10 min etter log inn før man kjenner en konsekvens av ung alder uansett hva man gjør.
yuo are smart Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Slutte å buffe klasser som virkelig ikke trenger det, som hunters.
fjeddiu Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) gi shammies mer anti-cc fix arena queues.. 15 min 2v2? uhørt... Akuratt som du leser tankene mine! Gi shaman pholyfrog elns! (Slik som sheep, bare at de blir om til frosk ) Warrior fury talent: 30min CD på sånn at warrior går helt psycho! Offrer alt, skriker, blod flyr, selvmord, kamikaze på en måte, bare brukes under 20% health. More Dirge spamm! Endret 7. februar 2008 av fjeddiu
fjeddiu Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ja takk til servere for 18 år pluss kun PVE relatert, så vi slipper dirge spamming, brb need to eat (midt i et instance), sorry my dads home have to leave, need to go to bed(mitt i et raid kl 22) forum spamming åja lista er lang.. For ikke å glemme alle som whiner om nerfs på klasser 1vs1, og alt skal dreie seg kun om pvp å hvordan klasser fungerer mot hverandre der. Det får være nok i denne omgang. Så voksne og kjedelige man skulle være i dag..
John Keats Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det største problemet med paladins i 2v2/3v3, sånn jeg ser det, er CoT. 4 sek cast time main heal? Fristende å gi dem remove curse, og heller nerfe cleanse på en eller annen måte (høyere manacost? Fjerne poison dispel?) Balanser Drain Mana, Viper Sting, og Mana Burn. Redusere manacosts for shadowpriest med 30% på alle spells. Redusere manacost for Blink med 90%, gi frost-treet et talent med pushbackresistance. Øke manacosten på purge betraktelig, og heller gjøre det billigere for enhancement-shamans. Mindless purge-spamming ftl. Redusere CC-mulighetene til Druid/Hunter-synergien, ekstremt frustrerende for melee å møte dem. En druid kan alene holde en warrior ute av kampen i store deler av fighten. Redusere varigheten på intercept-stun fra 3 til 2 sekunder. Fjerne Cheat Death fra spillet. Et talent som oppmuntrer spillere til å bruke PvE gear i altfor stor grad. Fjerne Shadowmeld fra spillet, og heller gi Night Elves noe annet. Man må lete lenge etter en like latterlig bra racial i arena for casters. Poster bilde av kamerat av meg linka:
PcT Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Har hatt flere 1 time + fighter mot druid/hunter Er helt latterlig hvor mye de kan holde meg nede :< Freeze > cyclone > root > freeze > cyclone > root > and reapet >_< (alle brukes helt ned til 1sec DR.. Vi vinner ca 50/50 mot druid/hunter, men å fy faen så kjedelig.. Etter å ha blitt cc'a til døde i over 1 time så klikker det noe i huet >_>
Skurupu Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Unique looks for pvp gear. Hater og gå bort for å inspecte en som ser ut til å ha imba gear, for å så finne ut at han er en pvp dude med welfare epics.
Bredoc Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Så voksne og kjedelige man skulle være i dag.. Ut i fra profilen din er jeg 18 år eldre enn deg.. Kanskje ikke så rart at nivået for humor ligger over fjortis stadiet for min del. @War: Samme her, hadde gladelig betalt en høyere sum for å fått et særiøst spillemiljø.
Overguard Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg hadde ikke spilt på en 18+ server. Har hatt bare dårlige erfaringer med de litt eldre WoW-spillerne. Enten trur de at de eier verden bare fordi de er eldre, eller så suger de balle. Noe de fleste eldre WoW-spillere gjør. Så jeg spiller heller med en 16-åring som er flink enn en eldre spiller som er gretten og ikke så veldig flink. Endret 8. februar 2008 av Overguard
maggot69 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg hadde ikke spilt på en 18+ server. Har hatt bare dårlige erfaringer med de litt eldre WoW-spillerne. Enten trur de at de eier verden bare fordi de er eldre, eller så suger de balle. Noe de fleste eldre WoW-spillere gjør. Så jeg spiller heller med en 16-åring som er flink enn en eldre spiller som er gretten og ikke så veldig flink. Kunne ikke vært mer enig, bortsett fra bytt ut ordet "eldre" med fjortis. Endret 8. februar 2008 av maggot69
Bredoc Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Nå er vel ikke akkurat alle 16 åringer værstinga i spillet. Skal heller ikke dra alle over samme kam, men etter 3 års spilling med wow er mine erfaringer stikk motsatte av dine Overguard. Dette gjelder da raid miljøer hvor kidsa har vært problemet hele tiden. I guilden hvor jeg spiller nå er alle som er over 18 år dem som gjør det best i hvert eneste raid, så at vi suger balle og tror vi eier verden stemmer ikke. Foresten en voksen kommentar fra en 19 åring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå