Gå til innhold

Blizzard viser endelig at de ikke bryr seg om shamans..


Anbefalte innlegg

[quote mysticonn)snakker om du da? har jeg sakt at jeg suger? Du har aldri spillt shaman. men du må ha mødt noen med roguen din. og vist du taper mot en shaman når du spiller rogue så er det du som suger...

 

jeg klaget over at blizzard låste 20 +/- poster på forumet på en og samme dag, ikke over at jeg ikke kommer meg vidre i arena.

 

Shaman er den svakeste pvp klassen pr dags dato og det vet du. sammeligne det med en prot warrior viser bare hvor lite du vet. (quote mysticonn)

 

må bare le når du sier shamans er svakest i pvp, spiller en del pvp på 70 shamanen min nå. helt greit gear, enhance spec er jeg meget fornøyd med. en kompis av meg som er elemental virker også veldig fornøyd når han spiller pvp.

 

 

edit: bah klarte å trixe litt for mye med quoten

Endret av kalken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote mysticonn)snakker om du da? har jeg sakt at jeg suger? Du har aldri spillt shaman. men du må ha mødt noen med roguen din. og vist du taper mot en shaman når du spiller rogue så er det du som suger...

 

jeg klaget over at blizzard låste 20 +/- poster på forumet på en og samme dag, ikke over at jeg ikke kommer meg vidre i arena.

 

Shaman er den svakeste pvp klassen pr dags dato og det vet du. sammeligne det med en prot warrior viser bare hvor lite du vet. (quote mysticonn)

 

må bare le når du sier shamans er svakest i pvp, spiller en del pvp på 70 shamanen min nå. helt greit gear, enhance spec er jeg meget fornøyd med. en kompis av meg som er elemental virker også veldig fornøyd når han spiller pvp.

 

 

edit: bah klarte å trixe litt for mye med quoten

 

herregud da.. når vardt prot warrior en klasse?

 

Og hvor mange honor kills har du og hvilken rateing har du i arena men SHAMEN'en din?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
[quote mysticonn)snakker om du da? har jeg sakt at jeg suger? Du har aldri spillt shaman. men du må ha mødt noen med roguen din. og vist du taper mot en shaman når du spiller rogue så er det du som suger...

 

jeg klaget over at blizzard låste 20 +/- poster på forumet på en og samme dag, ikke over at jeg ikke kommer meg vidre i arena.

 

Shaman er den svakeste pvp klassen pr dags dato og det vet du. sammeligne det med en prot warrior viser bare hvor lite du vet. (quote mysticonn)

 

må bare le når du sier shamans er svakest i pvp, spiller en del pvp på 70 shamanen min nå. helt greit gear, enhance spec er jeg meget fornøyd med. en kompis av meg som er elemental virker også veldig fornøyd når han spiller pvp.

 

 

edit: bah klarte å trixe litt for mye med quoten

 

herregud da.. når vardt prot warrior en klasse?

 

Og hvor mange honor kills har du og hvilken rateing har du i arena men SHAMEN'en din?

 

skulle egentlig quote kun posten din, men så klarte jeg å trykke feil, men men shamanen min er nylig dinga 70 oppi 9k kills nå sånn cirka, spiller ikke arena enda pga mangel på bra gear. er jeg så heldig å møte på 1on1 ab/wsg som jeg spiller mest, tar jeg motstanderen oftere enn jeg taper. spørs litt på class, men kan være veldig enig i at rogue er den vanskligste å møte.

 

priest any spec = lett purge spam i starten, tremor totem, opplever at kun få priests tar seg tid til å fjerne den før de fyrer av fear

 

fire mage = lett, frost=hard vel regner med at du vet hva du skal gjøre så orker ikke forklare hva jeg gjør mot hver class

 

warrior fury = lett, arms = litt værre

 

rogues = vanskelig

 

paladin = rimelig lett

 

druid feral = 50-50 vinn oomkin = litt værre igjen

 

warlock demo/destruction = lett affliction = vanskelig

 

sånn jeg opplever det hvertfall, syns da jeg kan være fornøyd med det?

 

 

 

edit: spiller også rogue, kan si at enhance shaman er ganske så lett å ta.

 

det dere sier at dere alltid blir drept først er vel sansynligvis for at de er redd for dmgen din, som dual wield shaman procer jo WF nesten konstant, pluss litt frost shock kiting vis du virkelig trenger healing når/om du får lite liv, kan ta mange classes rimelig fort ned

Endret av kalken
Lenke til kommentar

Mysticon: Du skriver følgende:

 

"Jeg rolla ikke en hybrid klasse for at jeg skulle være nr 1 i dps. men jeg vil no gjerne ha sjangs til enten skade eller stikke av når f.eks en rogue eller mage angriper meg."

 

Det tolker jeg som at du ikke klarer å ta en mage/rogue i pvp. Som shaman skal du kunne ta disse klassene. En mage's eneste måte å skade deg på er shatter combo's. Earth Shock og gode grounding timings ødelegger veldig mye for en mage. Rogues dør sakte men sikkert av totem dmg, ettersom så lenge du er på samme gear lvl som rogue'n så kan han ikke burste deg ned før du klarer å heale deg opp igjen.

 

Og siden jeg har spillt flere hundre arena kamper med shamans ved min side/mot shamans, så vet jeg godt hva de kan og ikke kan i pvp. Derfor har jeg et godt grunnlag for å uttale meg om klassen. At noen kan si at shamans er så fryktelig dårlige i pvp forstår jeg rett og slett ikke. Se på SK-Gaming, arena teams over 2200 rating, shamans er en av klassene som så og si alltid er med.

 

Men du har rett, jeg leste endelig første posten din, og ser at diskusjonen her ikke er relevant mtp det som står der (har faktisk litt problemer med å forstå hvordan du kan tolke det som skjedde på shaman forumet som at Blizzard ikke bryr seg om shamans...).

Lenke til kommentar

Shaman har jo alltid hat et OP problem, jeg synes Shaman fungerer fint nå, spiller shaman selv, selv om jeg riktignok ikke spiller wow like ofte lenger. Skjønner godt hvorfor blizzard stenge trådene, det er utrolig unødvendig å starte så mange tårder om samme tema, så på en måte er det faktisk spam. Hadde det blitt pstet en tråd der folk kom med saklige argumenter hadde den vært åpen nå, det er jeg sikker på.

 

Lite tillegg, det virker som noen glemmer Roguen sin praktiske "stunlock" Det er ikke stort mye du får gjort om du er stunlocka, uanset hvor "god" du er.

 

Det beste tipset jeg har er egentlig, om du har så enormt mye å klage på, slutt med wow, så slipper du alle problemene du tilsynelatende har.

Endret av Mossfoot
Lenke til kommentar
Shaman har jo alltid hat et OP problem, jeg synes Shaman fungerer fint nå, spiller shaman selv, selv om jeg riktignok ikke spiller wow like ofte lenger. Skjønner godt hvorfor blizzard stenge trådene, det er utrolig unødvendig å starte så mange tårder om samme tema, så på en måte er det faktisk spam. Hadde det blitt pstet en tråd der folk kom med saklige argumenter hadde den vært åpen nå, det er jeg sikker på.

 

Lite tillegg, det virker som noen glemmer Roguen sin praktiske "stunlock" Det er ikke stort mye du får gjort om du er stunlocka, uanset hvor "god" du er.

 

Det beste tipset jeg har er egentlig, om du har så enormt mye å klage på, slutt med wow, så slipper du alle problemene du tilsynelatende har.

 

Stunlock'en er død for lenge siden. Den døde med TBC. Det er umulig å stunlocke noen fra 100%-0% så lenge de har s2-s3 gear (400 resilience & 12k hp). Det vil alltid komme et vindu der du får healet deg opp, uansett hvor god rogue'n er.

Lenke til kommentar
For øvrig er den første påstanden din bare piss, det er ikke lett å komme i topp5 på damagemeterne for egen maskin i raid, og der snakker jeg av erfaring som selv raider som ret.

Eneste måten man kan komme på topp er med en enhancment shaman i gruppa, og et slikt eksempel er ikke gyldig fordi det nettopp forutsetter en klasse X som hjelper deg å nå Y.

 

Isåfall kan du drite i alt av raid uansett. Hvordan hadde en mage prestert uten blessings (BOS!), totems, warlock curses, shadowpriest osv? Enn en warrior uten salv på alle andre targets? Latterlig argument.

 

Etthvert seriøst raid som har med en retripaladin har også med en enhancement shaman.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...