Gå til innhold

Dine meninger om Metal gear solid serien!


Disorder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra med å mange mgs fans! Selv er jeg stor fan av det første spillet(det er det beste) som jeg har spilt på gc.

 

Metal gear solid er et "stealth" spill der man er en hemmelig agent som heter Snake Solid. Det er så mye, så jeg gidder ikke si det her.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Nei, trur det er dårleg med folk som gledar seg til dette spelet.

 

Dårlig med folk som venter på dette spillet?

 

Han tuller ;) skjønner du ikke det? Han synes bare at svaret er en selvfølgelighet, og egentlig ikke trenges å svares på.

 

Nei, egentlig ikke. Litt vanskelig å fortså sarkasme når man leser en skrift. Men det gjør ikke no

 

Og her er en film av første part av det første spillet. (ikke det helt første spillet da, men det kom til nes og er liksom ikke med her!) Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Bra med å mange mgs fans! Selv er stor fan av det første spillet(det er det beste) som jeg har spilt på gc.

 

Metal gear solid er et "stealth" spill der man er en hemmelig agent som heter Snake Solid. Det er så mye, så jeg gidder ikke si det her.

 

Han heter da alvorlig talt "Solid Snake". Han er vel

forøvrig ikke noen hemmelig agent heller for den slags skyld. Merker du er true fan siden du får med deg alle de små detaljene.

 

EDIT: On Topic så skal det sies at jeg gleder meg meget.

Endret av Phanteon
Lenke til kommentar
Er det et nytt og revolusjonerende spill? :p

 

Like revolusjonerende som Halo 3, altså ikkje så mye i forhold til det vi har sett tidligere. Men fellesnevneren er at begge er store serier med mange millioner fans.

 

On the record, ja eg gleder meg til MGS4.

det er vel litt dristig å sammenlikne halo 3 og mgs 4. jeg synes iallfall mgs overrasker hver gang med god histore. ikke akkurat noe man kan si om halo serien

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...