Gå til innhold

Undertow ikke gratis lenger?


~ David ~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke spillet var så dårlig, snarere tvert i mot. Det var et av de bedre Arcade-spillene jeg har spilt. Veldig enkel og grei underholdning. Vil man ha en liten pause fra mer "avansert" gaming, så synes jeg Undertow er et godt alternativ. Synes uansett det er et godt tiltak av MS å gi bort gratis spill. De behøvde faktisk ikke ha gjort det.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke spillet var så dårlig, snarere tvert i mot. Det var et av de bedre Arcade-spillene jeg har spilt. Veldig enkel og grei underholdning. Vil man ha en liten pause fra mer "avansert" gaming, så synes jeg Undertow er et godt alternativ. Synes uansett det er et godt tiltak av MS å gi bort gratis spill. De behøvde faktisk ikke ha gjort det.

Det finnes langt bedre alternativer enn å "gi" oss undertow. Hva med å gi oss MS points så vi kan bruke det på hva vi vil.

 

Jeg mener fortsatt at vi hadde krav på kompensasjon da LIVE var helt ubrukelig i 2 uker. De skjønte at de måtte gjøre noe for å "glede" kundene sine, dessverre skulle det ha vært noe annet en undertow. Jeg gadd ikke å laste det ned engang.

Lenke til kommentar
ALLE kunne laste ned spillet gratis i en en-ukes periode.

Hva er poenget ditt? Man kan vel ikke forvente at folk saumfarer live-tjenesten til enhver tid for å finne gratistilbud? Spørsmålet mitt var hvordan dere fikk vite det. Fikk dere mail fra MS, dukket det opp melding på live eller hva?

Lenke til kommentar
ALLE kunne laste ned spillet gratis i en en-ukes periode.

Hva er poenget ditt? Man kan vel ikke forvente at folk saumfarer live-tjenesten til enhver tid for å finne gratistilbud? Spørsmålet mitt var hvordan dere fikk vite det. Fikk dere mail fra MS, dukket det opp melding på live eller hva?

 

Var ingen beskjed på live eller mail, men de største nyhetssidene opplyste om det, og forum rundt omkring rant over av tråder om dette.

Men var vel for det meste jungeltelegrafen som sendte budskapet rundt til massene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...