Hudrin Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Nettopp. Det mine kontakter sier er at dette systemet er givende de første 30 minuttene, etter det er ''combat, combat, combat'' like givende som i WoW. har en mistanke om akkurat det, men det blir gøy prøve og blir det som jeg ser for meg så kan det bli vanvittig tøft også eller huur!
Bruktbilen Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er litt skeptisk til det nye systemet, det må hvertfall være perfekt for at jeg skal orke å spille AoC, siden det er en stor del av spillet. Når jeg først så ingame klipp av det nye combat systemet til AoC tenkte jeg med en gang at jeg kom til å drite i comboene og bare klikke på random knapper, eller at det ender opp som Avencast.Rise.Of.The.Mage, der jeg ble lei å trykke på comboene etter 10 min og bare brukte F1-F8 for å bruke spells. Får hvertfall vente til NDA blir brutt slik at vi får se mer av slossingen og tilbakemeldinger fra folk som har prøvd det, som ikke er fanboys.
RamGuy Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Er nå positiv til det motsatte er bevist jeg da
Kultom Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Altså, nå har det vel liten hensikt å spamme forumet med akkurat samme inlegget. Og uansett har det der no særlig med combatsystemet å gjøre?
RamGuy Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Altså, nå har det vel liten hensikt å spamme forumet med akkurat samme inlegget. Og uansett har det der no særlig med combatsystemet å gjøre? Beklager, det var ikke jeg som postet det. Det var nok dessverre kompisen min.. Har startet å fjerne innleggene nå Han gjorde det mens jeg var å så Hotel Cæsar.. Jeg beklager så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå