Gå til innhold

Har nettopp bestilt ps3 kontroller m/rumble - noen som har den allerede?


EssspeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oki, mye betalte dere for den?

 

Jeg kjøpte min for 499 kr. Synes ikke det var så ille til å være i norge, hvis jeg ikke husker feil koster en vanlig sixassis 600 kr eller noe på ebgames?

 

Er den å oppdrive på elkjøp osv? Har den kommer til norge "offisielt" ?

 

sorry, har ikke følgt med så mye i det siste her :)

 

EDIT: Ser de har den på vg+.ca .. HVIT OGSÅ!! Æsj, ville mye heller hatt hvit kontroller da gitt!! *angrer seg*

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Fikk min fra VGP her for ein stund siden, absolutt eit stort seg opp fra dasskontrollen som opprinnelig fulgte med. Føles mye bedre takkert vere den ekstra vekten, samt byggekvalitete er mye bedre virker det som.

etter å ha spilt med dual shock'n et par måneder, prøvde jeg å gå tilbake til sixaxis'n igjen. selvom de kaller det en kontroll, så følte jeg ikke at jeg hadde helt kontroll med den..

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar
Hvor/hvordan kan man se om PS3-spill støtter rumble? Kommer så og si alle fremtidige PS3-spill å støtte rumble? PS3-kontrolleren min begynner allerede å bli fucka, det kommer sånn "knekkelyd" på høyrestikka når jeg bruker. Veldig dårlig å måtte bytte ut kontrolleren etter "bare" ca 11 måneder.

Begge stickene er fucka, vanskeligere å aime på cod 4 for eks..

Vurderer sterkt en ny håndkontroll, men det er veldig lenge til dualshock 3 kommer i Norge, trenger enten dualshock 3 eller den vanlige soon..

Lenke til kommentar
Hvor/hvordan kan man se om PS3-spill støtter rumble? Kommer så og si alle fremtidige PS3-spill å støtte rumble? PS3-kontrolleren min begynner allerede å bli fucka, det kommer sånn "knekkelyd" på høyrestikka når jeg bruker. Veldig dårlig å måtte bytte ut kontrolleren etter "bare" ca 11 måneder.

Begge stickene er fucka, vanskeligere å aime på cod 4 for eks..

Vurderer sterkt en ny håndkontroll, men det er veldig lenge til dualshock 3 kommer i Norge, trenger enten dualshock 3 eller den vanlige soon..

 

dualshock er nok rett rundt svingen her i europa:) ganske sikker atleast, men bare kjøp et par fra vpg.ca som jeg gjorde

Lenke til kommentar

Da var Dualshock 3 bestilt og betalt, iløpet av det neste 2 ukene får jeg dualshock 3 og Devil May Cry 4 ;). Og DMC 4 støttet og rumble, da har jeg 5 spill som støtter rumble av dem 6 spillene, bare CoD4 ikke støtter rumble enda! Håper det kan komme en update som gjør att rumblen funker i CoD4

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
er det bare meg eller er rumblen på xbox 360 mye kraftigere og realistisk, enn PS3 sin?

Jeg syns den var kraftig jeg, nå har jeg dog ikke prøvd de rett etter hverandre da. Men hva i all verden mener du med realistisk? :p Rister på de rette stedene?

 

med realsitsik mener jeg at det som skjer føles riktig...

men nå har jeg bare prøvd rumble på Ratchet and clank, mulig det bare er dårlig jobb av utviklerne..

 

er det rumble på uncharted btw?

Lenke til kommentar
er det bare meg eller er rumblen på xbox 360 mye kraftigere og realistisk, enn PS3 sin?

Jeg syns den var kraftig jeg, nå har jeg dog ikke prøvd de rett etter hverandre da. Men hva i all verden mener du med realistisk? :p Rister på de rette stedene?

 

med realsitsik mener jeg at det som skjer føles riktig...

men nå har jeg bare prøvd rumble på Ratchet and clank, mulig det bare er dårlig jobb av utviklerne..

 

er det rumble på uncharted btw?

jepp, det er det. funker greit den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...