Gå til innhold

Har nettopp bestilt ps3 kontroller m/rumble - noen som har den allerede?


EssspeN

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller er rumblen på xbox 360 mye kraftigere og realistisk, enn PS3 sin?

Jeg syns den var kraftig jeg, nå har jeg dog ikke prøvd de rett etter hverandre da. Men hva i all verden mener du med realistisk? :p Rister på de rette stedene?

 

med realsitsik mener jeg at det som skjer føles riktig...

men nå har jeg bare prøvd rumble på Ratchet and clank, mulig det bare er dårlig jobb av utviklerne..

 

er det rumble på uncharted btw?

Ja det skal være rumble i Uncharted Drake's Fortune..

Linken til spill som er bekreftet med rumble!

 

List of PS3 titles compatible with DualShock 3 in North America and Europe: + Dual Shock 3 Compatible With All PS2 Titles

 

The Darkness - 2K Games

Enemy Territory: Quake Wars - Activision

Soldier of Fortune - Activision

Biohazard 5 - CAPCOM

Devil May Cry 4 - CAPCOM

N-Cube - Creat Studios

Warbit - Creat Studios

Dark Sector - D3 PUBLISHER

Turok - Disney Interactive

Highlander - Eidos

Kane & Lynch: Dead Men - Eidos

Burnout Paradise - Electronic Arts

FIFA franchise (title name TBD) - Electronic Arts

Legendary: The Box - Gamecock

To End All Wars - Ghostlight

RAGE - id Software

WarDevil – Unleash the Beast Within - Ignition Entertainment

Dynasty Warriors 6 - KOEI

Fatal Inertia - KOEI

Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots - Konami

Blacksite: Area 51 - Midway

TNA Wrestling - Midway

Unreal Tournament 3 - Midway

Wheelman - Midway

Cops (codename, title name TBD) - Pyro

Planet One (codename, title name TBD) - Pyro

Heroes over Europe - Red Mile Entertainment

Condemned 2 - Sega

Iron Man - Sega

The Club - Sega

The Crucible - Sega

The Incredible Hulk - Sega

Blast Factor - Sony Computer Entertainment

echochrome - Sony Computer Entertainment

Elefunk - Sony Computer Entertainment

Folklore - Sony Computer Entertainment

FORMULA ONE CHAMPIONSHIP EDITION - Sony Computer Entertainment

Go! Sports Ski - Sony Computer Entertainment

Heavenly Sword - Sony Computer Entertainment

High Velocity Bowling - Sony Computer Entertainment

MLB 08: The Show - Sony Computer Entertainment

MotorStorm - Sony Computer Entertainment

NBA 08 - Sony Computer Entertainment

PAIN - Sony Computer Entertainment

Rat Race - Sony Computer Entertainment

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Sony Computer Entertainment

Resistance: Fall of Man - Sony Computer Entertainment

Snakeball - Sony Computer Entertainment

SOCOM: Confrontation - Sony Computer Entertainment

Super Stardust HD - Sony Computer Entertainment

TOY HOME - Sony Computer Entertainment

Uncharted: Drake’s Fortune - Sony Computer Entertainment

Warhawk - Sony Computer Entertainment

WipEout HD - Sony Computer Entertainment

GripShift - Sony Online Entertainment

NBA 2K8 - Take Two Sports

Destroy All Humans 3 - THQ

Stuntman Ignition - THQ

Assassin's Creed - UbiSoft

BEOWULF - UbiSoft

HAZE - UbiSoft

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - UbiSoft

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - UbiSoft

Prototype - Vivendi Games

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena - Vivendi Games

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

US datoer:

 

March 18, 2008 Hot Shots Golf: Out of Bounds

April 17, 2008 Gran Turismo 5 Prologue

April 29, 2008 Grand Theft Auto IV ( Kødder :p )

May 2008 Haze (Om det kommer da?)

June 2008 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Q2 2008 PlayStation Home

 

Ellers har man titler som Wipeout HD på psn store.

 

Er det noen viktige jeg har glemt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
US datoer:

 

March 18, 2008 Hot Shots Golf: Out of Bounds

April 17, 2008 Gran Turismo 5 Prologue

April 29, 2008 Grand Theft Auto IV ( Kødder :p )

May 2008 Haze (Om det kommer da?)

June 2008 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Q2 2008 PlayStation Home

 

Ellers har man titler som Wipeout HD på psn store.

 

Er det noen viktige jeg har glemt?

 

tenkte på en litt mer utfyllende liste, over spill som kommer.

det må da være fler enn 3 spill som er eksklusive

Lenke til kommentar

Har faktisk to DS3 kontrollere.

 

Synes ikke den er noe spesielt tyngre enn Sixaxis faktisk, og dette kom som en liten overraskelse. Derimot er den mere solid bygd, knirker ikke og best av alt rumble!

Mange spill har støtte for rumble og spesielt Motorstorm er mye bedre med rumble. I Motorstorm kan man sette den på low, medium eller high. Irriterer meg at COD4 ikke har fått noen rumble patch enda :(

Lenke til kommentar

venter med ps3 til FF kontrollerne er bundla. Hvortid??

 

A video with the upcoming titles for the Playstation 3 video game console with video footage. This video is still very beta, and I'm still not done with editing. Please understand that only the games with video footage are in this video (there are actually 150 confirmed exclusives for the PS3). http://youtube.com/watch?v=l8awV4_dFDw

 

Liste på eksklusive og releesdatoer i di forskjellige regioner http://www.answers.com/PS3%20games

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_3_games

Endret av mago
Lenke til kommentar
Etter det jeg har sett så står det vel 300 mA under DSIII kontrolleren og 30 mA under sixaxis kontrolleren.

 

Synes batterilevetiden er meget bra på DSIII, men har ikke noe særlig begrep om hvor mange timer den holder.

Godt nok for meg :yes:

 

Edit: Hvor er beste stedet og handle en slik sak? Denne kommer vel over tollgrensa så det er jo fint med butikker som er "snille" i den sammenheng....

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Fikk min DS3 kontroller i dag, vel egentlig i går(11/2), men den passet ikke i postboksen. ;)

 

Kjøpte den fra Yesasia.com. (Gratis frakt! :thumbs: ) De hadde den ikke på lager da jeg bestilte, så egentlig ventet jeg den tidligst den 20-21 Februar. Når du kjøper den der, er det bare å skrive at de skal merke den med gift og ønsket $ verdi. Satte den til 25, siden alle skriver 20. Tror ikke tollen åpnet paken min uansett, men den gikk fint igjennom. PS: Tror de oppgir $20 og gift automatisk, og at du ikke trenger å be dem om det, men jeg gjorde altså det. Er jo best å være på den sikre siden.

 

De sendte den, den 29/01. Mottok den altså den 11.2. Det tok altså tretten dager å sende den. Hos YesAsia koster den i skrivende stund 330 norske kroner, inkl frakt. Hos VPN koster den 470kr inkl. frakt i skrivende stund. (Dollaren virker som den svakt stiger i verdi). PS: Legg merke til at VPN opererer med Kanadisk dollar.

 

Konklusjon: Med mindre du har svært dårlig tid, er jo YesAsia klart rimeligere. Var derfor jeg kjøpte den der. Jeg for min del, hadde ingen hast i det hele tatt, men godt å ha den i hånd. Vet YesAsia også har express, men usikker om det gjelder til Europa.

PS: Første gang jeg har handlet fra utlandet, og give me credit, for å ta meg bry til å skrive denne "rapporten". :woot:

Endret av Badfellah
Lenke til kommentar
Etter det jeg har sett så står det vel 300 mA under DSIII kontrolleren og 30 mA under sixaxis kontrolleren.

 

Synes batterilevetiden er meget bra på DSIII, men har ikke noe særlig begrep om hvor mange timer den holder.

Godt nok for meg :yes:

 

Edit: Hvor er beste stedet og handle en slik sak? Denne kommer vel over tollgrensa så det er jo fint med butikker som er "snille" i den sammenheng....

 

 

Jeg bestilte en Dualshock 3 fra zailor.no, der kostet den 479,-, med frakt. Synes ikke det er så ille. Den skal visstnok være sendt, så jeg går bare å venter på å få den i hus.

Lenke til kommentar
hehe det var da som bare pokker da. jaja skal alt i alt så er det en dråpe i havet dette.

 

Det kan jo alltids være du kommer til å ville ha en til i fremtiden. Et tips fra meg, er å tenke igjennom dette nå. Bestiler du fra yesasia, vil det jo ta litt tid. Men dette vil du jo ha nok av nå.

 

Ser at zailor har 10+ på lager nå. Trodde ikke Norge og Europa skulle få inn før om noen måneder til. Men de sender den ikke gratis da!? Står den koster 470 kroner der, men tror ikke at det inkluderer frakt slik Buzo sier. Det hadde de GARANTERT skrevet med stor skrift.

 

De selger kun sort da. Kjøpte selv den sorte. I motsetning til hva noen sier, ser den IDENTISK ut med standard kontrollen. Det eneste er at det står "Dualshock 3" med blå skrift, noe man ikke legger merke til. Hørtes harry ut med en gang, men hvit frister veldig nå.

 

DS3 er deilig. Vibrasjonen er som den skal, og selvsagt et musst for alle. Den er i tillegg en del tyngre, merkbart tyngre, som er veldig bra. Føles mer solid, og mindre knirkete som andre har sagt, men føler dette henger naturlig sammen med at den er tyngre. Som sagt er den 97% identisk med standard kontrolleren, så få på et merke eller lignende på "sjefskontrolleren" din. Andre må jo ikke få den!

 

PS: Ny konklusjon: Skal man kjøpe nå, står det imellom Yesasia eller Zailor.no! Skal du ha hvit kontroller, står det imellom VPN (hvis det haster), og yesasia. Grunnen til at Zailor slår VPN, selv om den inkl. frakt nok blir litt dyrere, er at zailor er norsk. Den går derfor under norsk lov. Kjøper man fra utlandet, MÅ man tenke over pris contra hvis noe går galt. Hadde selv aldri kjøpt en PS3 eller andre mer avanserte dyrere ting som kan gå i stykker, i utlandet. Men DS3 føler jeg er "sikkert nok" til å kjøpe. Det samme kan sies om spill, CD-er, filmer. Ting man kan få mye billigere, som det svært skjeldent er eller går noe galt med. Disse tingene ryker på grunn av "uvettig bruk", noe som ikke Norsk lov heller vil være noe hjelp med. :whistle:

Lenke til kommentar
hehe det var da som bare pokker da. jaja skal alt i alt så er det en dråpe i havet dette.

 

Det kan jo alltids være du kommer til å ville ha en til i fremtiden. Et tips fra meg, er å tenke igjennom dette nå. Bestiler du fra yesasia, vil det jo ta litt tid. Men dette vil du jo ha nok av nå.

Hehe jeg hadde bestilt, penger var trukket fra konto og vare sendt fra vgp.ca før de andre mulighetene dukket opp her ;)

 

Kjappe var de i hvert fall der. Tydeligvis ikke billigst, men det bryr meg ikke så veldig mye. Er bare snakk om en hundrelapp eller to uansett. Var det jeg mente med en dråpe i havet. Ny ristende kontroller blir det da uansett og det blir bra når Uncharted skal få unngjelde :w00t:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...