Gå til innhold

"er du en potensiel morder?" testen


pekka1991

Anbefalte innlegg

fikk denne igår, men orginalen ble dessverre borte, om noen har den post den gjerne, men jeg tar den sånn jeg husker den da om den er ordrett ikke må til.

 

den går sånn her:

 

en dame var i sin mors begravelse. her møtte hun en svært kjekk mann, han hadde alle egenskapene hun var ute etter, og var rett og slett drømmemannen. da begravelsen gikk mot slutt, var mannen forsvunnet, og damen hadde dessverre ikke fått telefonnummeret hans før han dro. dagen etter hadde damen mordet sin søster, hva var motivet??

 

svar:

 

 

riktig svar: om mannen kom i begravelsen til hennes mor, kjente han moren eller familien, og det var da store sjangser for at han også ville komme i søsterens så hun kunne møte han igjenn.

 

om du tenkte innenfor svaret har du da riktig. du tenker da som en upspekulert morder. denne testen ble brukt av en amerikansk psykeolog(?) der, der spesielt seriemordere skulle ha tenkt riktig.

 

om du tok feil kan du mta det helt med ro, og prise deg selv.

 

 

7 av 10 jeg har tatt denne på svarte faktisk feil..

 

 

 

 

ikke skriv svaret i post nå, men vær ærlig og si om du svarte riktig! morsomt og se hvor mange som svarer riktig.

Endret av pekka1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk denne igår, men orginalen ble dessverre borte, om noen har den post den gjerne, men jeg tar den sånn jeg husker den da om den er ordrett ikke må til.

 

den går sånn her:

 

en dame var i sin mors begravelse. her møtte hun en svært kjekk mann, han hadde alle egenskapene hun var ute etter, og var rett og slett drømmemannen. da begravelsen gikk mot slutt, var mannen forsvunnet, og damen hadde dessverre ikke fått telefonnummeret hans før han dro. dagen etter hadde damen mordet sin søster, hva var motivet??

 

svar:

 

 

riktig svar: om mannen kom i begravelsen til hennes mor, kjente han moren eller familien, og det var da store sjangser for at han også ville komme i søsterens så hun kunne møte han igjenn.

 

om du tenkte innenfor svaret har du da riktig. du tenker da som en upspekulert morder. denne testen ble brukt av en amerikansk psykeolog(?) der, der spesielt seriemordere skulle ha tenkt riktig.

 

om du tok feil kan du mta det helt med ro, og prise deg selv.

 

 

7 av 10 jeg har tatt denne på svarte faktisk feil..

 

 

 

 

ikke skriv svaret i post nå, men vær ærlig og si om du svarte riktig! morsomt og se hvor mange som svarer riktig.

 

 

Den der så jeg i Nemi for.. 5 år siden? Blir litt dumt å svare da :<

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at en ordentlig psykolog noensinne har brukt noe slikt for å sette en diagnose. Jeg har sett det nevnt i Nemi, med Lise er jo godt kjent for å spre rundt seg med løgn og feiloppfatninger.

 

Gikk det en tanke oppe i toppen at det ikke var Lise som laget denne "pyskotesten"?

 

Hm...Hvor hørte jeg denne nettopp? Jeg svarte riktig, og synes den var lett. I USA brukes den som test for å finne ut om man er syk i hodet eller ikke. Så kanskje jeg er det...

 

Ja du er jo Man-U fan... Neida! :grin:

 

PS: Jeg svarte at søstra hadde begynt med han.. Så det var feil.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...