Gå til innhold

Trenger noe hjelp med CoD4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk meg cod 4 idag til pc. Har instalert patch 1,2,3,4 og 5. Men når jeg søker etter servere finner jeg liksom ikke mer en 3000 servere og slikt :S Har jo problemer med å finne servere med en grei ping som det er folk på :( Hva kan det problemet være ?

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei

Fikk meg cod 4 idag til pc. Har instalert patch 1,2,3,4 og 5. Men når jeg søker etter servere finner jeg liksom ikke mer en 3000 servere og slikt :S Har jo problemer med å finne servere med en grei ping som det er folk på :( Hva kan det problemet være ?

Takker for svar! :)

høres ut som ett netverks problem.

Bruker du annen firewall enn windows sin? Sjekk att den er åpen for cod 4 (er ikke sikker hvilke porter det bruker, prøv og skru av firewall midtlertidlig for og se om det blir bedre)

Er du på trådløs internett?

Hvilken isp bruker du? (levrandør; telenor, catch etc)

Edit: ok så ikke att det var ny patch ute... glem svaret mitt og se på svaret til han ovenfor....:D

Endret av alleibruk
Skrevet (endret)

:)

Patchnotes:

CHANGES:

* Fixed server browser not showing all of the servers

* The "hold [ ] to steady" sniper scope hint will only appear if you can use it

* Fixed game not recognizing IWDs existing if they are all in fs_basepath and none are in the main/ folder

* Made mod scripts able to change stats Allow developer_script for mulitiplayer modding

* Fixed map rotation errors with usermaps

* Fix for reloading several times after connecting to a modded server

* Fixed minimap not showing up in the menu for usermaps

* Fixed an issue with Http redirect downloads.

* Mod tools will now work with other languages

NOTES:

* Patch 1.5 is not compatible with 1.4. You will not be able to find 1.4 servers if you update.

* Please ensure you have previously downloaded 1.4 patch before downloading 1.5 as you will need the 'Winter Crash' map from 1.4.

INSTALLATION:

* Download the file on the site link below

* Run the installer and make sure its pointed to the installation folder for Call of Duty 4: Modern Warfare™

ATTENTION:

There is another patch that ONLY Non-English speaking users who have downloaded and are using the Mod Tools will also need to download in addition to the 1.5 patch which is found below: Call of Duty 4: Modern Warfare™ 1.5 SP Mod Tools Patch

CHANGES:

* Mod Tools will now work with other languages.

Endret av Delroton
Skrevet (endret)

hmm, ok...Så det er altså best å ha 1.4 ? Siden det nesten ikke er noen servere til 1.5 ? Hvordan får jeg bort 1.5'n igjen ? Bare instalere 1.4 over igjen ?

Endret av DavidK
Skrevet

Men synes også det er litt merkelig for spilte sammen med en kompis ista. Så da må jo han også ha 1.5 patchen siden vi kunne spille sammen, men han fant jo liksom 15000 servere og jeg fant bare 3000 :p Og kun 4-5 av de er spillbare, resten har jo over 500 ping :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...