Gå til innhold

Poppis: strikk rundt anklene.

Skurupu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja sier jeg bare. Er vel ikke lenge til vi ser en flom av folk med dårlig blodsirkulasjon i føttene pga strikkbruk. Noen må vel også amputere fra ankelen og ned fordi foten har blitt følelsesløs. MOAHAHAH

Skrevet

Hvis det skulle vært "flere strikk", måtte ordet "strikk" være et intetkjønnsord. Altså, "et strikk, strikket, flere strikk, strikkene".

Er nok hankjønn! :)

Strikker!

Skrevet (endret)

Det hender jeg bruker det, for å slippe å subbe med buksa i bakken (når det er bløtt ute og jeg går med Vans-greier for eksempel). Det er dessuten behagelig å ha buksa litt stram nederst. Ikke misforstå, jeg er hverken jålete eller soss. Faktisk så driter jeg uhorvelig langt i hvordan det ser ut, dumt eller ei.

Det på bildet så dog svært dumt ut, og ubehagelig. Eksempel på noen som overdriver bare fordi det er "in". :no:

Endret av Snikpellik
Skrevet

Snikpellik,

Hvis du synes det er behagelig at buksen sitter stramt rundt anklene/neders kan du jo gå til innkjøp av en slimfit tubeleg bukse :) Du får det i prisklassene H&M til Acne Jeans

Skrevet

Sykkelklyper kan evt. gjøre samme nytten. Og det ser jo tross alt ikke verre ut det heller (selv om sykkelklyper er noe av det teiteste man overhodet kan feste til kroppen).

Skrevet (endret)
Snikpellik,

Hvis du synes det er behagelig at buksen sitter stramt rundt anklene/neders kan du jo gå til innkjøp av en slimfit tubeleg bukse :) Du får det i prisklassene H&M til Acne Jeans

xD

Før jeg svir av nok laken til å bytte ut buksene mine som ikke er stramme nok nederst, sverger jeg til strikk. Ser uansett langt i fra så dumt ut som på det bildet, der fyren har bretta buksa og greier. Man ser faktisk ikke at jeg har på strikk en gang, jeg bare slipper å subbe buksa i bakken og ødelegge den. ;)

Endret av Snikpellik
Skrevet
Snikpellik,

xD

Før jeg svir av nok laken til å bytte ut buksene mine som ikke er stramme nok nederst, sverger jeg til strikk. Ser uansett langt i fra så dumt ut som på det bildet, der fyren har bretta buksa og greier. Man ser faktisk ikke at jeg har på strikk en gang, jeg bare slipper å subbe buksa i bakken og ødelegge den. ;)

Mange som sier det, "bruker bare strikk for ikke å subbe den i bakken". Men hvorfor kjøper man ikke bare bukser som faktisk passer da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...