Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor bør man kjøpe kondomer?


Gjest kondomhandleren

Anbefalte innlegg

Gjest kondomhandleren

Jeg er jomfru, men skal snart på en tur til utlandet? Bør jeg ha med meg kondomer i tilfelle? Jeg har aldri kjøpt kondomer, og har selv jobbet i butikk. Nesten ingen kjøper. Det er sikkert fordi de synes det er flaut. Her jeg bor er det veldig langt til noe kondomeri (selv om jeg neppe ville gått inn på et slikt sted heller, for flaut!).

 

Hvor kjøper dere kondomer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er jomfru, men skal snart på en tur til utlandet? Bør jeg ha med meg kondomer i tilfelle? Jeg har aldri kjøpt kondomer, og har selv jobbet i butikk. Nesten ingen kjøper. Det er sikkert fordi de synes det er flaut. Her jeg bor er det veldig langt til noe kondomeri (selv om jeg neppe ville gått inn på et slikt sted heller, for flaut!).

 

Hvor kjøper dere kondomer?

 

Du kan få det gratis hos ditt lokale Ungdomskontor "UK".

Lenke til kommentar

Om du går på skole, kan du få gratis kondomer hos helsesøster. Helseutvalget deler også ut en masse kondomer på helsestasjoner for ungdom osv.

 

Om du oppgir at du er mann som har sex med andre menn, får du kondomer, glid og en brosjyre om homsesex. Her.

Lenke til kommentar
Kondomer er dyrt. Hvis du har en penis som ikke passer til gjennomsnittet, anbefaler jeg å bestille fra nett fra f.eks. kondomeriet.

 

Godt poeng! Kondomer fra Helseutvalget er kanskje "one size fits all"?

Lenke til kommentar
Jeg er jomfru, men skal snart på en tur til utlandet? Bør jeg ha med meg kondomer i tilfelle? Jeg har aldri kjøpt kondomer, og har selv jobbet i butikk. Nesten ingen kjøper. Det er sikkert fordi de synes det er flaut. Her jeg bor er det veldig langt til noe kondomeri (selv om jeg neppe ville gått inn på et slikt sted heller, for flaut!).

 

Hvor kjøper dere kondomer?

 

 

Det er ikke flaut å kjøpe kondom, hvis du syns det kan du bestille på www.kondomeriet.no og du får det i posten, det står så vidt jeg vet ikke noe på pakken eller hente lappen at det er kondomer...

Lenke til kommentar
Jeg er jomfru, men skal snart på en tur til utlandet? Bør jeg ha med meg kondomer i tilfelle? Jeg har aldri kjøpt kondomer, og har selv jobbet i butikk. Nesten ingen kjøper. Det er sikkert fordi de synes det er flaut. Her jeg bor er det veldig langt til noe kondomeri (selv om jeg neppe ville gått inn på et slikt sted heller, for flaut!).

 

Hvor kjøper dere kondomer?

 

 

Det er ikke flaut å kjøpe kondom, hvis du syns det kan du bestille på www.kondomeriet.no og du får det i posten, det står så vidt jeg vet ikke noe på pakken eller hente lappen at det er kondomer...

Heh, greit nok at avsender er et skyggeselskap(For kondomeriet er det vel GPN/Gøy på nett), men samtlige som jobber i posten kjenner til alle disse skyggeavsenderne :p

Lenke til kommentar
Heh, greit nok at avsender er et skyggeselskap(For kondomeriet er det vel GPN/Gøy på nett), men samtlige som jobber i posten kjenner til alle disse skyggeavsenderne :p

Og hvem bryr seg om at de som jobber på Posten vet at du kjøper kondomer?

 

Hehe. Jobbet på Posten et par måneder. Det hendte at pakker ble skadet, og ut rant det voksenfilmer. Var også en episode med noe tvilsomt undertøy en gang. haha

Lenke til kommentar
Heh, greit nok at avsender er et skyggeselskap(For kondomeriet er det vel GPN/Gøy på nett), men samtlige som jobber i posten kjenner til alle disse skyggeavsenderne :p

Og hvem bryr seg om at de som jobber på Posten vet at du kjøper kondomer?

 

Hehe. Jobbet på Posten et par måneder. Det hendte at pakker ble skadet, og ut rant det voksenfilmer. Var også en episode med noe tvilsomt undertøy en gang. haha

De som er svært opptatt av å få pakkene i gråpapir med anonym avsender?

Lenke til kommentar
De som er svært opptatt av å få pakkene i gråpapir med anonym avsender?

Joda, det er selvfølgelig noen som bryr seg veldig om det, men hvorfor egentlig? Dersom du ikke kjenner noen som jobber på Posten, så kan det vel ikke gjøre store skaden? Dette er folk du aldri ser, og du kommer aldri til å få vite at de lo av pakken din eller hva de enn gjorde. De har ikke noe mer personlig enn et navn å forholde seg til. Ooo farlig! Og uansett - hva andre tenker om deg har du ikke noe med. Det får være deres problem, ikke ditt

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...