Gå til innhold

Noen som har en Nintendo 32b liggenes?!


MysticoN

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en nintendo 32b (NES?) siden dama ønsker seg en til bursdagen. siden det er umulig å skaffe spill og kontroller s¨å hadde det vært en stor fordel om det følger med.

 

Til de som måtte ha noe slikt liggenes kunne dere sende meg en PM, siden det ikke er låv å diskutere salg og kjøp her.

 

648_2.jpg

 

Til den mod'en som liker å trykke på "lås post" knappen: det er låv å prøve seg, og det er mye større sjangs at jeg kan finne en som har en her enn på Bruktmarkedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til den mod'en som liker å trykke på "lås post" knappen: det er låv å prøve seg, og det er mye større sjangs at jeg kan finne en som har en her enn på Bruktmarkedet.

Så lenge dette bare går rundt diskusjon om hvor du kan finne maskinen skal den nok få forbli åpen.

 

Det beste alternativene er nok nettauksjoner. Ebay er jo alltid en god kilde for slikt.

 

 

Til informasjon var SNES nok "bare" 16 bit.

 

PS: Fornuftig jente

Lenke til kommentar
Til den mod'en som liker å trykke på "lås post" knappen: det er låv å prøve seg, og det er mye større sjangs at jeg kan finne en som har en her enn på Bruktmarkedet.

Så lenge dette bare går rundt diskusjon om hvor du kan finne maskinen skal den nok få forbli åpen.

 

Det beste alternativene er nok nettauksjoner. Ebay er jo alltid en god kilde for slikt.

 

 

Til informasjon var SNES nok "bare" 16 bit.

 

PS: Fornuftig jente

 

ok takker for svar.. fikk klar beskjed om at det måtte være den som er på bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...