Gå til innhold

Ny bærbar med HDMI og WSXGA, hva er det beste kjøpet nå?


Golding

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Har fulgt med litt på bærbarfronten det siste halvåret med den plan å kjøpe meg en bærbar nå på nyåret. Derimot finner jeg ikke helt det gode kjøpet jeg hadde håpt på, og jeg har nok ikke fullstendig oversikt over hva som finnes der ute heller. I tillegg har jeg lite erfaring med bærbar så det hadde vært veldig fint med litt hjelp.

 

Uansett, det er stort sett disse to kravene jeg stiller (og disse to kravene er absolutte):

WSXGA og HDMI-kontakt.

 

Skjermen skal ikke være større enn 15,4", og ikke mindre enn 14,1". Helst vil jeg ha 15,4".

 

Budsjettet mitt er vel rundt 10 000, men jeg er åpen for å gå både opp og ned alt ettersom. Om prisen er lavere er det uansett et stort pluss.

 

Jeg kommer ikke til å bruke PC-en til spilling, men jeg vil likevel ha en relativt kjapp bærbar da jeg får litt noia av timeglass. Ellers vil jeg bruke den til skole, web og mail, bittorrent og den skal kobles på en LCD-TV for film og serier.

 

 

Så, er det noen vennlige folk der ute som kan bidra med noe her er jeg veldig takknemlig. :) Trengs det mer informasjon fra meg er det bare å spørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asus G1S

Dell XPS m1530

 

sistnevnte er såvidt jeg vet eneste med HDMI og WSXGA+ som kan fåes under 10 000. G1S ligger litt over, men ikke mye.

 

Takk for svar!

 

Det er de der jeg egentlig har peila meg inn på tidligere også, men om man går litt opp på spesifikasjonene på de så blir de fort nokså dyre. Synes i det hele tatt det virker som om produsentene ikke gidder å bry seg med HDMI og WSXGA+. Er det rimelig å anta at det vil komme nye bærbare den nærmeste tiden som har begge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...