Gå til innhold

Firefox stadig mer populær


Anbefalte innlegg

Hørt om Ironi?
Jepp, så det var ikke særlig vanskelig å utelukke ironi som mulig tolkning. Forøvrig kryssjekket jeg, både min 32-bit og 64-bit Kubuntu 7.10 har 2.0.0.11.

 

Spørsmålet mitt var i midlertidig ærlig ment. Siden jeg ikke bruker MS mer så kan jeg ikke sammenligne de to med hensyn til firefox. Bytt ut linux med Vista i utsagnet ditt, så hadde du vært spot on :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe!

De er vell litt treg Fedora med opptateringen (Fedora 8 x86_64)...

Opptaterte eng gjeng med pakker i går. Men FX var ikke på lista...

 

Skal pinadø skjekke om den nyeste kerneln har kommet ut.

 

Jeg har ikke drevet med linux lenge. Men vet nå pros and cons.

Skal si at og kjøre ubuntu på min Full-HD Tv gikk smertefritt.

 

PS: Vet du hvordan jeg kan kjøre flere FX'er? Jeg kjørte med 2 skjermer og kan bare kjøre 1 FX max uansett skjerm (skjermene ble avskilt. Kan ikke sende programmet til den andre skjermen, bare musa). Feks Pidgin kunne bære være på en skjerm...

 

Edit:

PS: Ja jeg kan få nye vinduer. Men kan ikke kjøre FX på 2 skjermer.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
PS: Vet du hvordan jeg kan kjøre flere FX'er? Jeg kjørte med 2 skjermer og kan bare kjøre 1 FX max uansett skjerm (skjermene ble avskilt. Kan ikke sende programmet til den andre skjermen, bare musa). Feks Pidgin kunne bære være på en skjerm...

 

Edit:

PS: Ja jeg kan få nye vinduer. Men kan ikke kjøre FX på 2 skjermer.

Jeg har ikke hatt noen problemer med å ha et firefox vindu på hver skjerm samtidig. Kanskje det er noe med skjermoppsettet ditt? Derimot så vil ikke firefox la meg åpne en ny session hvis jeg logger inn på en annen maskin, av hensyn til at oppsettet er låst til en session. Dette er greit for å unngå inkonsistens i oppsettet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...