Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

det gjør jo mappen enda dårligere.. Snakk om dårlig smak på kunst. day one, det og train depot eller hva den heter er de værste.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Damn, jeg innså ikke hvor enorm forskjell det har vært før nå nettopp. Jeg satt å tenkte på om jeg skulle spille litt Gears 1 i dag, så jeg tok en liten tur for å se på en sammenligning av de to spillene.

 

Her er sammenligningen jeg så på: Gamespot

 

Og jeg må innrømme at etter å ha sett bildene og etter å ha tenkt over hvordan Gears 1 var så savner jeg virkelig den mørke, klaustrofobiske og stramt intime følelsen Gears 1 gav meg. Spillet hadde en atmosfære jeg aldri hadde sett i et skytespill noensinne, og nå, i Gears 2, har jeg innsett at den atmosfæren absolutt ikke er den samme som før. Alt er lyst, alt er åpent, alt føles lett. Jeg begynner å se hvorfor folk sutrer oiver Gears 2. Jeg er ikke enig med dem når det kommer til sutring over Matchmaking og de greien der, for jeg er glad i Matchmakingen. Men selve Gears of War er liksom litt mindre til stede i oppfølgeren. Se på den filmatiske motorsaganimasjonen som det første hadde, se på det virkelig kalde og harde inntrykker Gears 1 gir deg. Jeg har ikke likt Gears 2 like mye som Gears 1, og jeg har absolutt ikke spilt det like mye.

 

Allerede nå, bare en drøy månede etter release sitter jeg allerede og venter, spiller og kjøper nye spill. Gears har blitt noe jeg spiller om andre vil spille, ikke noe jeg selv putter inn i kjeksboksen min.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Damn, jeg innså ikke hvor enorm forskjell det har vært før nå nettopp. Jeg satt å tenkte på om jeg skulle spille litt Gears 1 i dag, så jeg tok en liten tur for å se på en sammenligning av de to spillene.

 

Her er sammenligningen jeg så på: Gamespot

 

Og jeg må innrømme at etter å ha sett bildene og etter å ha tenkt over hvordan Gears 1 var så savner jeg virkelig den mørke, klaustrofobiske og stramt intime følelsen Gears 1 gav meg. Spillet hadde en atmosfære jeg aldri hadde sett i et skytespill noensinne, og nå, i Gears 2, har jeg innsett at den atmosfæren absolutt ikke er den samme som før. Alt er lyst, alt er åpent, alt føles lett. Jeg begynner å se hvorfor folk sutrer oiver Gears 2. Jeg er ikke enig med dem når det kommer til sutring over Matchmaking og de greien der, for jeg er glad i Matchmakingen. Men selve Gears of War er liksom litt mindre til stede i oppfølgeren. Se på den filmatiske motorsaganimasjonen som det første hadde, se på det virkelig kalde og harde inntrykker Gears 1 gir deg. Jeg har ikke likt Gears 2 like mye som Gears 1, og jeg har absolutt ikke spilt det like mye.

 

Allerede nå, bare en drøy månede etter release sitter jeg allerede og venter, spiller og kjøper nye spill. Gears har blitt noe jeg spiller om andre vil spille, ikke noe jeg selv putter inn i kjeksboksen min.

 

Enig med deg. Act 2 pa gears der du måtte skyte propantønnene for å ikke bli spist opp av rare fugler hatet jeg ekatremt, men det var samtidig en av de beste spill opplevelsene jeg har hatt gjennom en kampanje.

 

Det samme med da jeg klarte å drepe RAAM på hardcore etter å ha sittet fast i nesten 2 måneder. Det var en fantastisk følelse, og den fulgte deg igjennom hele spillet.

 

Det er sånn med meg også, at jeg spiller helst gears 2 sammen med andre, det er ikke så stort alene, og setter meg heller ned med ett annet spill.

 

Og istedenfor bare nye maps til online delen, burde de feks legge til nye lvler i Horde, la folk bestemme hvilken modus de skal spille, gjøre det slikt at en privat match [bold]er[/bold] privat. Og kanskje noe som ville hatt stor sjangs for å bli dårlig - la deg designe dine egne maps , ihvertfall la deg sette opp de fiendene du ville rundt omkring på et map, også slåss mot dem. Og de kunne da evt lage en "challenge", ved å bestemme taktikken dems. Og når du er ferdig, kan du sende denne "challengen" til en venn. Me want.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Woot! er det bare meg eller ser Gears 1 bedre ut på de bildene enn Gears 2 ihvertfall MP bildene...

hadde Gears 2 matchmakingen vært i Gears 1 nå så tror jeg jaggu jeg hadde spilt det...

ihvertfall til de har fikset Gears 2

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...