Gå til innhold

Ocarina fløyte replica fra Zelda: Ocarina of Time kan kjøpes her (hvis det er av interesse for noen) ;)


XtaZ

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har interesse av dette men her er i alle fall en side du kan kjøpe Ocarina fløyter helt like de som Link bruker i Ocarina of Time, både the Ocarina of Time (den blå) og Fairy Ocarina (brun) :) Siden har "Zelda" layout og andre typer fløyter også men det er disse Ocarinaene som sansynligvis er av interesse for Zelda fans :) Kjøpte selv en av disse for litt over et år tilbake å de er veldig fine og lyden de lager er så å si helt like de på sangene i selve spillet og det følger også med en liten sangbok med en del Zelda musikk i. Prisene er også veldig bra da de starter på 40 dollar - ca. 220 kroner. Da jeg bestilte så spurte jeg også om de kunne sette prisen på pakken til rundt 20 dollar så jeg var sikker på at den gikk gjennom tollen å det gjorde den også :)

 

Hvis noen er intresserte så kan dere stikke innom SongbirdOcarina.com å sjekke det ut :thumbup:

 

EDIT: Disse Ocarinaene er forresten laget av keramikk og ikke plast eller lignende ;)

 

post-101569-1201516581_thumb.jpg post-101569-1201516625_thumb.jpg post-101569-1201516655_thumb.jpg

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en Ocarina for ikke så veldig lenge siden. Det var en 9 hull. Faktisk ikke så vanskelig å lære seg. Har lest noen steder at 12 hull er bedre, fordi det er mer naturlig hvordan fingerbevegelsene er. Men ikke aner jeg, har bare 9 hull jeg. Uansett, som med alle andre ting her i verden øvelse gjør mester ;)

Lenke til kommentar
Kostymet får du jo av bestemoren din.. også får du sverdet av han gamle mannen.. også skjoldet får du jo også av bestemor.. så, det er ikke noe stress vel?

Må bare finne han gamle mannen og besøke bestemor så er du all-set! :)

 

Ikke glem at søstra di må kindappes av en usannsynlig stor ørn også da.

Lenke til kommentar
Kostymet får du jo av bestemoren din.. også får du sverdet av han gamle mannen.. også skjoldet får du jo også av bestemor.. så, det er ikke noe stress vel?

Må bare finne han gamle mannen og besøke bestemor så er du all-set! :)

 

Ikke glem at søstra di må kindappes av en usannsynlig stor ørn også da.

 

Sorry for dobbelposting, men må bumpe littegrann. Bestilte Ocarinaer fra Ebay i dag! Kommer når som helst med hefte og allting! Skal bli moro =)

Lenke til kommentar
Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina.

 

Zeldageekers IN TEH HOUSE. Dette er jo et must for en Zelda-freak som meg da. Det har alltid vært en morsom tanke å ha en ekte ocarina (med triforce på!) og sangene fra LoZ:OoT. Den tanken er nå virkelighet. Det er jo BARE tøft - syns i alle fall jeg.

Lenke til kommentar
Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina.

 

Zeldageekers IN TEH HOUSE. Dette er jo et must for en Zelda-freak som meg da. Det har alltid vært en morsom tanke å ha en ekte ocarina (med triforce på!) og sangene fra LoZ:OoT. Den tanken er nå virkelighet. Det er jo BARE tøft - syns i alle fall jeg.

 

Nå var det vel med en god posjon ironi jeg sa det jeg sa da ...

Lenke til kommentar
Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina.

 

Zeldageekers IN TEH HOUSE. Dette er jo et must for en Zelda-freak som meg da. Det har alltid vært en morsom tanke å ha en ekte ocarina (med triforce på!) og sangene fra LoZ:OoT. Den tanken er nå virkelighet. Det er jo BARE tøft - syns i alle fall jeg.

 

Nå var det vel med en god posjon ironi jeg sa det jeg sa da ...

 

Jaja, tok det ikke seriøst. Bare sier hva jeg syns =)

Lenke til kommentar
Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina.

angående mgs og musikk. lærte meg akkurat mgs 2 themen på gitar. det er mindre geeke enn en ocarina også! uansett husker jeg holdt på å bestille en sånn for en god stund tilbake, nintendofan som jeg var.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...