Gå til innhold

Beste Gaming Mus uansett pris :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig så tror jeg ikke det finnes et godt svar på dette fordi dette med bruk av mus / behov er svært subjektivt.

 

Samtlige produsenter prøver å overgå hverandre med ulike type speccs, men i sum tror jeg den ene musa er like bra som den andre hva teknologiske nyvinninger siden siste generasjon angår.

 

For meg så er vel det hvor godt musa passer i hånda - pluss eventuelle muligheter hva knapper / dpi bytte on the fly som avgjør hva jeg bruker.

 

Bruker selv mx518 - for de som spiller mye BF2 og vet hvem xkullx er, så bruker han fremdeles mx 510 tror jeg. Han gjorde i alle fall det opptil nylig.

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar

Den beste musen hvis du ser på hvor fort du kan bevege den uten at den får lesefeil, er Logitech sine MX300, MX500, og MX510, eller Razer Deathadder som har ca. like god sensor som disse. Hvis du vil ha veldig masse DPI er det vel lachesis som er tingen. Men hvis du har brukt G5 anbefaler jeg deg å fortsette med logitech, og helst en optisk logitech. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også sett på gaming mus og har funnet ut av en de selger på, ja tro det eller ei clasohlson er ganske digg. Den heter A4tech X-750F. jeg testa den hos en venn og den er sikkelig god å holde i. det er også en burst knapp på den. DVS at det er en ekstra knapp rett sidna musehjulet og trykker du på den skyter man tre skudd i hvilket som helst skytespill. Hastigheten er også veldig god på denne, fra 600 til 2500 dpi.

Den koster bare 259, UTROLIG BILLIG. og husk at Clasohlson har 30 dagers garantrett. pluss at de er gode på forsikring.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=22819803

 

check it out!

 

Christoffer

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar
Bruker selv mx518 - for de som spiller mye BF2 og vet hvem xkullx er, så bruker han fremdeles mx 510 tror jeg. Han gjorde i alle fall det opptil nylig.

 

Du kan ikke sammeligne xkullx fordi han er god med sniper og derfor er musa god..

xkullx har sniper skills som ikke sier en dritt i klan kamp :!:

Endret av AndyBigz
Lenke til kommentar
Hvorfor nevner ingen G7? Har G7 og det er den beste musa jeg har hatt ever, logitech og cordless ftw. Første gang jeg fikk den ble jeg drit overraska, den var helt syk komfortabel..og 2000 dpi. Topp til gaming ^^

 

Sikkert fordi den er trådløs.

 

Seriøse gamere spiller ikke med tråd vettu ;)

 

Selv er jeg også ute etter en ny mus, men jeg har en snikende mistanke om at disse DPI jag musene er mest beregnet på folk som trenger 50cm rom mellom mus og keyboard pga lav sens..?

 

Jeg trenger en som er god på high sens også :p

Lenke til kommentar
Hvorfor nevner ingen G7? Har G7 og det er den beste musa jeg har hatt ever, logitech og cordless ftw. Første gang jeg fikk den ble jeg drit overraska, den var helt syk komfortabel..og 2000 dpi. Topp til gaming ^^

 

Sikkert fordi den er trådløs.

 

Seriøse gamere spiller ikke med tråd vettu ;)

 

Selv er jeg også ute etter en ny mus, men jeg har en snikende mistanke om at disse DPI jag musene er mest beregnet på folk som trenger 50cm rom mellom mus og keyboard pga lav sens..?

 

Jeg trenger en som er god på high sens også :p

 

Det der er bare tull, jeg må le lol. Jeg er en hardcore gamer, gamer på 24/7 basis, både Wow, AO og Countestrike, jeg har ALDRI hat noe problem me tråløs mus i gaming. Skjønner ikke va folk babler om. Tråløs er like bra og du slepper den plagsomme tråen, jeg for en kan ikke ha trå fordi jeg sitter lent bak i soffan me tastedyr på fange og mus sidna. Er foreldet info at alle tråløse muser er dårlige, folk må ikke slå seg fast bestemt på ting. Er det noen her som faktisk har prøvd G7?

 

Uansett G7 er ultimat på high sense.

Lenke til kommentar

Overrasker meg at ingen her har nevnt Logitech G9, den nyeste musa i gamingserien til Logitech. Utrolig god mus som går helt opp til 3000dpi, sitter meget godt i hånda, og har to utskiftbare deksler (et glatt og et med ru overflate). Musa er fantastisk nøyaktig, tråden er lang så du kan sitte så langt unna pc-en du bare ønsker og kose deg. Utskiftbare vekter er det også i denne så du kan kontrollere selv hvor tung/lett du vil ha den. Får den overalt fra omkring 600,- :) Ei fantastisk gamingmus!

Lenke til kommentar
Hvorfor nevner ingen G7? Har G7 og det er den beste musa jeg har hatt ever, logitech og cordless ftw. Første gang jeg fikk den ble jeg drit overraska, den var helt syk komfortabel..og 2000 dpi. Topp til gaming ^^

 

Sikkert fordi den er trådløs.

 

Seriøse gamere spiller ikke med tråd vettu ;)

 

Selv er jeg også ute etter en ny mus, men jeg har en snikende mistanke om at disse DPI jag musene er mest beregnet på folk som trenger 50cm rom mellom mus og keyboard pga lav sens..?

 

Jeg trenger en som er god på high sens også :p

 

Det der er bare tull, jeg må le lol. Jeg er en hardcore gamer, gamer på 24/7 basis, både Wow, AO og Countestrike, jeg har ALDRI hat noe problem me tråløs mus i gaming. Skjønner ikke va folk babler om. Tråløs er like bra og du slepper den plagsomme tråen, jeg for en kan ikke ha trå fordi jeg sitter lent bak i soffan me tastedyr på fange og mus sidna. Er foreldet info at alle tråløse muser er dårlige, folk må ikke slå seg fast bestemt på ting. Er det noen her som faktisk har prøvd G7?

 

Uansett G7 er ultimat på high sense.

 

Har en trådløs mus atm. Logitech MX Revolution.. Den er sykt bra i gaming og ellers, men hvi jeg tar den med på lan, så detter den ut iblant og får problemer med å "henge med". Det virker som om den blir påvirket av alt det andre utstyret som er der, samt. andre trådløse signaler og antenner. Så min erfaring er at; Hvis du laner mye så ikke kjøp trådløs mus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har også sett på gaming mus og har funnet ut av en de selger på, ja tro det eller ei clasohlson er ganske digg. Den heter A4tech X-750F. jeg testa den hos en venn og den er sikkelig god å holde i. det er også en burst knapp på den. DVS at det er en ekstra knapp rett sidna musehjulet og trykker du på den skyter man tre skudd i hvilket som helst skytespill. Hastigheten er også veldig god på denne, fra 600 til 2500 dpi.

Den koster bare 259, UTROLIG BILLIG. og husk at Clasohlson har 30 dagers garantrett. pluss at de er gode på forsikring.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=22819803

 

check it out!

 

Christoffer

 

Jeg har samme mus, og den er helt knall med tanke på pris/specs forhold, og den gjør jobben godt. Minusene er den vanvittig tynne og skjøre kabelen, og at oppløsningen bare kan svitsjes oppover og ikke nedover. Altså, hvis du vil ett hakk ned i oppløsning må du klikke 5 ganger på toggle-knappen.

 

 

Siden emnet sier "uansett pris" så når nok ikke denne musa helt opp, men i de tilfeller hvor pris teller så vil denne være et bra valg :)

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...