Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*********

Allahuakbar! Måtte Allah hjelpe ALLE som har blitt rammet av Tsunamien!!

Friday at 2:12pm · Like ·

******************************* and 15 others like this.

************** det er trist bare.

Friday at 2:12pm · Like

**************** hahahahaah

Friday at 2:13pm · Like

****************** hva faen?noe som var morsomt?

Friday at 2:13pm · Like · 1 person

****************** hallah, aktbar, mukabamraka, achememed! الحلال، محمد علي أشمد!

Friday at 2:17pm · Like

**************** Hør a, jævla fitte tryner, dere vet vi går på samme skole, blir jævlig lett for meg å finne dere. respekter religioner a, jævla kukksugere. sees på mandag ;)

Friday at 2:20pm · Like · 6 people

**************** puler dere å mødrene deres.

Friday at 2:20pm · Like

**************** haha, det vil du ikke ;)

Friday at 2:21pm · Like

**************** Og du ****************, jeg bretter ansiktet ditt mer. **************** din Nazi , skal finne deg ;)

Friday at 2:21pm · Like

**************** haha, nazi faktisk! men det var bare en spøk :) Vi tuller med **************** hele tiden da! ikke noe vits med noe utbretting har ansikter her ;)

Friday at 2:24pm · Unlike · 1 person

**************** Du skulle tenkt på det tidligere din tulling.. men bare fortsett å tull du, skal tulle litt med ansiktene deres på mandag.

Friday at 2:28pm · Like

**************** Vi tuller med ****************, hun synes det er greit! Jeg har ikke trakasert deg på noe måte, så hvorfor lage bråkl ut av det? Hvis du følte deg truffet av det, så beklager jeg..

Friday at 2:34pm · Like

**************** Du eier ikke respekt, tar meg en prat med deg på mandag jeg ;)

Friday at 2:36pm · Like

**************** Jaok!

Friday at 2:39pm · Like

**************** Hør her **************** og ****************!Jeg vet ikke hva som feiler med dere, men jeg er Utrolig lei av at dere ler og lager vitser over den jeg er og den religion jeg tilhører. Du sier at du tuller med meg og det er helt greit for meg, men det vet du ikke. Den enneste grunnen til at jeg ikke svarer til deg hver gang du tuller er fordi DU ER IKKE VERDT Å SVARE. Du sitter og ler over det jeg skriver. Vet du idet hele tatt om jeg har mistet noen i Tsunamien? eller om andre har mistet nære venner? Nei det gjør du ikke. BLI VOKSEN OG ÅPNE ØYNENE OG SE AT VERDEN IKKE BARE HANDLER OM DEG! Er glad for at verden ikke er så full av dumme folk som deg!

**************** hadde du gitt dem en lære penge ville jeg ha blitt glad :p, men de er ikke verdt det. ikke bruk tiden din på tåplige folk som dem! Takk for at støtter meg . Thanks broo :D

Friday at 3:32pm · Like · 7 people

**************** Nei men de kanke fortsette sånn, har hørt de kommer med sånne vitser i timen også, skal snakke med dem, og om de drar den så får vi se hva som skjer ;)

Friday at 3:33pm · Like

****************, ****************, du er et flott menneske! Du bryr det alltid om andre, hvis alle i verden hadde vært som deg hadde verden vært så mye bedre og fredligere! :)

Friday at 4:59pm · Like · 4 people

**************** Aww ****************du er søøt ♥

 

 

Status på facebook :p

 

**************** = person

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...