Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

i Guilden min er det vel så å si bare hw.no folk :D

Deus Irae - Den Uoffisiell hardware guilden på PvE serveren Astoreth :)

Hvis det er greit for folk da :p

Endret av Silo
Skrevet

hm jeg er stuck på downloading patch information. var sikkert stuck der en halvtime uten att noe skjedde før jeg ga opp. virker som mange andre er stuck der også.

: Noen som har en løsning til problemet post den her please:)?

Skrevet
i Guilden min er det vel så å si bare hw.no folk :D

Deus Irae - Den Uoffisiell hardware guilden på PvE serveren Astoreth :)

Hvis det er greit for folk da :p

Får håpe den blir bra da :D

Skrevet
rett og slett bare vent :p det vil ordne seg i løpet av dagen ;p de legger antagelig vis til nye patches, så patch-serveren er nede eller noe :)

Okay håper du har rett :D prøver igjen om noen timer da :)

Skrevet (endret)

Jeg har sett at det er med 30 dager med spillet når man kjøper det. Men må man kjøpe et gamecard for og spille det så man får 2 måneder +30 dager sånn det var i WoW ?

EDIT: Jeg har bestilt Coll. edition.

Endret av Glaurung
Skrevet

Hvis du setter inn kort info(Bank kort), så vil du få 30 dager, uten at det blir trukket fra kortet. Men etter de 30 dagene, så vil de begynne å bli trukket.

Gjest medlem-77217
Skrevet
Jeg misunnet ikke stakkars Conan. Måtte sitte der med bare bein i flere timer å se på alle andre ha det gøy.

Han dro vel frem PSP'en nå og da. :D

Men uansett; Har bestemt meg for å kjøre Age of Conan-veien. Håper bare at de godtar mitt Visa Electron som betalingsmetode (er med nettbank, så hadde jo vært litt rart hvis de ikke gjorde det, men de gjorde ikke det med wow). Skal kjøpe ny PC snart så da blir det kose levling med venner ;)

Skrevet
Jeg misunnet ikke stakkars Conan. Måtte sitte der med bare bein i flere timer å se på alle andre ha det gøy.

Han dro vel frem PSP'en nå og da. :D

Men uansett; Har bestemt meg for å kjøre Age of Conan-veien. Håper bare at de godtar mitt Visa Electron som betalingsmetode (er med nettbank, så hadde jo vært litt rart hvis de ikke gjorde det, men de gjorde ikke det med wow). Skal kjøpe ny PC snart så da blir det kose levling med venner ;)

Rett fra betalingssiden

We accept the following major credit cards:

* Visa (not Visa Electron)

* Mastercard

* American Express

* JCB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...