Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med Barbarian sin Finishing Blow? Jeg har prøvd å bruke den et par ganger etter at jeg har sparka ned en fiende, men den gjør jo kjempelite damage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet, så gjør det det, ja. I de siste patchene så har det kjørt bedre og bedre for ATI-brukere, og tilsvarende dårligere for Nvidia-brukere. Jeg tilhører sistnevnte gruppe, og på to uavhengige hardware-oppsett med Nvidia-kort synker frameraten stødig med hver nye patch. :)

Skrevet (endret)

:hmm: rart, selv har jeg nvidia, og som nevnt i siste post her fra meg så har jeg opplevd store fps increase, Skjermkortet er 8800gt. det er mye mer stabil fps nå enn før :D.

har ikke gjort noe med drivere eller den slags..

Endret av ezkoo125
Skrevet
Any guess hvorfor den ble laget? =)

For folk som ikke takler å spille RPG's slik det skal spilles.. (dvs. utforske selv)...

Derfor skal vi fjerne ingame-kartet!!!!!!!!!!

Men herregud da. Er det et problem at jeg postet dette kartet? Skal man heller spørre i Ooc og New player help om veien?

Skrevet

For folk som ikke takler å spille RPG's slik det skal spilles.. (dvs. utforske selv)...

Trenger man å utforske "M"?

Nei, problemet er at "M" er altfor dårlig, veldig svak map, kunne vært bedre.

Skrevet

Trenger man å utforske "M"?

Nei, problemet er at "M" er altfor dårlig, veldig svak map, kunne vært bedre.

ehm? PM meg den dagen det står anbefalt lvl zone på hver av sonene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...