Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nok spille jeg også, men drøyer ihvertfall til over helga.

Så får jeg følge med litt her åssen folk mottar spillet

(Dette var vel ett litt langt "mine innlegg" svar igrunn :p )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på om jeg får spilt i dag grunnet party i kveld og dama skal sove her, men blir nok å logge inn i morgen tenker jeg. Gleder meg til følelsen av å være noob, og kunne lære meg nye ting :D Håper bare community blir bedre enn WoW sitt...

Skrevet

Så da spretter de opp patch serveren klokken 19:00 da. Da ser det ut som de klarer releasen fint, yay! Glder meg!

Skrevet
Er det 17:00 eller 18:00 GMT det braker løs?

20:00 så vi slipper å ha deg i området, neida :p

17:00 GMT, det er vel 18:00 i følge det ejg har skjønt, selvom mange sier 19:00 aka gmt+2 noe som egentlig ikke stemmer.

Skrevet

nei nei, england går også inn i sommer tid selve GMT endres aldri og under sommer tid kan det refereres til som BST (British Standard Time)

så om man bruker BST navnet i stedet for GMT

så vil release åpningen se slik ut:

Funcom sier de åpner 17.00 GMT, aka BST

Engelsk tid blir da 18.00 og norsk tid 19.00.

Skrevet

Fortsatt ikke bestemt meg for klasse o_O

Btw, laster ned klienten nå og er ferdig om ca. 2 timer. Hvor stor er patchen som må lastes ned når klienten er installert?

Skrevet (endret)
Da BETA kom ut så ble det sagt 22:00 GMT og jeg kom inn 23:00 så, jeg vil si at vi er på GTM+1

Kom ikke Beta ut før sommertid startet her til lands?

Endret av Konamixx
Skrevet
Fortsatt ikke bestemt meg for klasse o_O

Btw, laster ned klienten nå og er ferdig om ca. 2 timer. Hvor stor er patchen som må lastes ned når klienten er installert?

tja med patchene som har kommet hitill, samt den vi venter på, eller vel antar å få når serveren kommer opp igjen, patching serveren that is. vil tippe tja 1gb til 1.6gb totalt med patcher.

små rusk i forhold til beta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...