Gå til innhold

Intern humor i din omgangskrets


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en temmelig utviklet intern nerdehumor med en klassekamerat, som går veldig nøye innpå bruken av uttrykk som "GG!", "FTL!" og "FTW!", som av en eller annen grunn kan være ustyrtelig morsomt, og praktisk i enkelte sammenhenger.

(Blir god på å ha ulike språkroller etter hvert, ikke noe særlig å bruke feil "språk" til folk.)

Lenke til kommentar
Når man spiller i brassband, utvikler man etter hvert en meget spesiell humor... Spesiellt hvis man er av typen som tenker koffert hele tiden.

Jeg sitter da med andre ord og drar i luren et par timer sammen med likesinnede... Slagverkere leker med køllene sine, andre forettekker å blåse i hornet...

 

Hører kanskje ikke innenfor brassband, men de som trakterer fagotten får sikkert også gjennomgå.

Lenke til kommentar
Når man spiller i brassband, utvikler man etter hvert en meget spesiell humor... Spesiellt hvis man er av typen som tenker koffert hele tiden.

Jeg sitter da med andre ord og drar i luren et par timer sammen med likesinnede... Slagverkere leker med køllene sine, andre forettekker å blåse i hornet...

 

Hører kanskje ikke innenfor brassband, men de som trakterer fagotten får sikkert også gjennomgå.

 

De som har et godt grep om fløyta også muligens?

Lenke til kommentar

- Noe smakes jøde (en venn av meg presterte å si dette i en skoletime, KRL faktisk)

- Jøder og somaliere generelt

- Litt 4chan og annen internett-humor

- Tonnevis med ting fra Lille Lørdag, Uti Vår Hage, Team Antonsen, Tre Brødre..

- Ting fra Scrubs og South Park

- Thats what she said! / Det sa brura!

- Rotmo og Vømmøl humor

Endret av Speik
Lenke til kommentar

jeg og de nermeste kompisene mine bruker veldig mye nerde språk, FTW, FTL, GTOF, LoL osv osv.

mye homse tenke humor, koffert ord.. også har alle gutta i klassen blit satt forskjellige bokstaver på jentene i klassen, serlig jente c, f og h. Hver gang vi roper f.eks c så stirrer alle gutta på den ene jenta og det leeeeenge og med et intens og drepende blikk.. hu hater og bli stirra på :w00t:

Lenke til kommentar
Sorry! Glemte jo Nyhuspusen - En skikkelig kosebamse, som iherdig forsøker å overbevise omgivelsene at han er ladet med TNT.

:innocent:

Jeg er ladd med kraftigere saker enn TNT for å si det slik :dremel:

 

Lutefisk/sviskejuice? :whistle:

 

 

Går mye i burns i vennekretsen min, vanligvis jeg som deler de ut i og med at jeg er den mer eller mindre naturlige "klovnen" i vår gruppe. :p

Lenke til kommentar
Skajp = Skype

Scpæm = <pil opp>

 

I min krets har vi noe som heter "I took the last", og det er som regel morsomst med "I took the last cookie", fordi jeg og broren min lagde en Flash-film som handlet om Kirby og Pichu som het "Who took the last cookie?" en gang i tida, og den er ganske epic i vennekretsen.

Lenke til kommentar

Jøde!, neger!, japse! og retard! brukes som skjellsord i min vennekrets. No hard feelings, fordi vi er 4 gutter. En er neger, en er jøde, en er japse og en retard. Genialt sant? Hvis "nergern" slår til meg, skriker jeg "jævla neger!". Og så ler vi alle :wee:

 

Vi pleier også å si "gaaaay" til hverandre når en av oss sier noe dumt eller rart. Vi tok det far filmen "Shaun of The Dead".

 

edit: Og hvis noe kommer overraskede, så hopper og vi og stikker en tunge ut og skriker spørrende "PENIS!?" med engelsk uttale.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...