Gå til innhold

Logitech G15 v2 vs. Saitek Cyborg Keyboard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, den er jo ute på svensk og de tastene er jo så like at selv minsteman i familien på 5 år klarer å bruke de.

 

Tror ikke problemet til folk her på forumet er at de ikke klarer å bruke et svensk/dansk/engelsk tastatur. Problemet er bare at hvis man først skal bruke så mange penger på et tastatur, så bør det nesten være 100% gjennomført. Du sier at et svenskt tastatur er så likt uansett (noe det er), men det synes jeg bare gjør saken enda verre. Hvor mye hadde det kostet Logitech å lage en eller to ekstra taster som de kan montere på tastaturet sitt? Kan ikke være stort.

Hvis Logitech ikke gidder å bry seg om det norske markedet, så gidder ikke jeg heller å bry meg om produktet deres.

Synd egentlig, for jeg er en stor fan av Logitech ellers. Har både mus, tastatur og gamepad produsert av de.

 

Edit: Var det ikke problemer med at knappene farget av (ble fort slitt) på det orginale G15? Ble de noen gang kvitt det problemet?

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar

Pff høres ut som humbug, jeg har hatt både V1 og V2 som jeg har nå.

Tastene har felter som ikke er farget sånn at lyset slipper igjennom og lager bokstavene, er ikke mulig å slite de bort uten at hele tasten forsvinner.

 

Sleng opp et bilde at det tastaturet, hadde vært gøy å se hvordan han har klart å slite seg gjennom 3mm plastikk så bokstavene har blitt gjennomsiktig.

Noe jeg sterkt mistenker for å være tull.

Endret av TrooperTom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

vel jeg har sett en som har slitet w-a-s-d tastene så mye at det lyste gjennom hele tasten, men det skal sies at han har spilt wow siden det kom ut 14 timer om dagen med tastaturet, og jeg tror ikke det er laget for så hard bruk :whistle: men som sagt det skal mye til før det blir dårlig. jeg ville satset på det logitech tastaturet anyday. og klager man fordi at man ikke får norske taster så gå på biltame og kjøp tastatur der! det har ikke mindre taster enn ha andre norske tastatur har, det har bare anerledes tegn der ø æ å skal være

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...