Gå til innhold

Logitech G15 v2 vs. Saitek Cyborg Keyboard


Anbefalte innlegg

Har nettopp kasta mitt Saitek Eclipse i søppla etter at det begynnte å blinke som f*** i hele det lyset under tastene og det til slutt slutta å virke.

 

Nå sitter jeg på et Biltema-tastatur til 49,- kr, som forøvrig fungerer over all forventing og må være det tastaturet som er best pr. kr. som er laget ;P

 

Men siden jeg er glad i å spille en del og bruker PC-en mye, er ikke dette et tastatur jeg kan leve særlig lenge med.

 

Ser at det kommer to spennende nye keyboards nå Logitech G15 v2 (endelig med norsk layout) og det enda mer sinnsyke (hva utseende angår) Saitek Cyborg Keyboard.

 

Er det noen som har kikket på noen av disse ennå og kan komme med noen anbefalinger? Hva med en liten test/duell HW.no?

 

189478308246f70eef62731.jpg

Logitech G15 v2

 

ST-103024.jpg

Saitek Cyborg Keyboard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det Saitek-tastaturet synes jeg er noe av det styggeste jeg har sett ever. Men men, hver sin smak. Jeg synes til og med at G15 er litt for glorete.

Nå har jenter forskjellig smak de også, men jeg tror ikke man ville imponert alt for mange av de med et slikt Saitek-tastatur.

Dette høres kanskje ut som et teit argument, men hvis man faktisk skal dele bolig med en jente er det veldig viktig.

De kan ha store nok problemer med at du har et stilrent Lian-Li kabinett og en pen Samsung flatskjerm. Å gå til innkjøp av et så glorete tastatur kan være å tøye strikken litt for langt.

Lenke til kommentar
De kan ha store nok problemer med at du har et stilrent Lian-Li kabinett og en pen Samsung flatskjerm.

Guilty as charged! Men tror (håper) hun kan leve med Logitech tastaturet. Det har i hvert fall et litt mer rolig design. Syns også det ser vesentlig bedre ut enn forgjengeren G15 v1.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Er det bare rødt lys i tastene og skjermen på g15, eller kan man velge mellom rødt og blått? Jeg har blå lys i kabinettet mitt (power og hd leds)

 

Vil helst ha matchende lys, og ikke et juletre.

 

på det gamle g15 tastaturet var blått lys, om det er blått nå er jeg ikke sikker på da jeg foretrekker det gamle siden det har flere taster ser det ut som.

Lenke til kommentar

Hadde jeg måtte tatt ett av de to valgene, så hadde det blitt Logitech. Rett og slett fordi Cyborg er fantastisk harry og meget lite pent. G15 er heller ikke noen perle på skrivebordet, mener jeg. Det Roccat-tastaturet derimot, det ser herlig ut, forutsatt at det har god tastekvalitet er nok det det beste alternativet. Personlig blir det litt mange makroknapper, men det er sikkert kjekt for de som spiller mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...