Gå til innhold

Logitech G15 v2 vs. Saitek Cyborg Keyboard


Anbefalte innlegg

Jeg har saitek cyborg og synes at det er et bra tastatur sålangt vis du ser bort fra at jeg ikke får de 12 "programable keys" til og funke, har innstalert softwaren som det stod jeg skulle gjøre i bruksannvisningen men det går bare ikke.

Er det noen med saitek cyborg tastaturet som har hatt samme problem eller noen som kanskje kan fortelle meg hva jeg har gjort galt?

Endret av sovereng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Programmet er bare veldig tungvindt å bruke.

Hva er det som ikke går? Å installere? Å starte programmet?

Hvis du har window 64 bit, må du gå inn på cd'en og velge 64 bit setup..

jeg bruker vista 64 bit.

har innstalert fra plata og jeg kan gå inn i "gamer" modus men til nå har jeg bare merka at det er de ekstra knappene som ikke funker

Lenke til kommentar
Jeg har nå funnet ut av problemet som mange har.

 

WINDOWS/TEMP/SAITEK så må du finne en fil som heter software_loc_9

og kjører den. Så tror jeg du må laste ned driverne fra www.saitek.com.

husker ikke helt hva jeg gjorde.

 

Har lasta ned alle driverne. Hva nå? Skjer ingenting når jeg prøver og åpne driverne.

Lenke til kommentar
Må bare si at Cyborg var usmakelig! Gå for G15, jeg har hørt mye positivt om det fra andre.

 

Ja, kanskje Cyborg ikke ser så fin ut, men har noen prøvd den! Alle snakker jo bare om utseende! :thumbdown:

 

ja, alle sier at det er så utrolig stygt og greier, men hvis dere ser nærmere på tastaturet ser du at det er "touch-screen" øverst til høyre på tastaturet! der kan du bytte farge og velge mellom rød, grønn, og oransje, du kan til og med endre lys styrken og hvor du vil ha de forskjellige lysene! og på toppen av det hele kan du trykke på cyborg-emblemet og da deaktiverer du windowsknappen sånn at du uheldigvis ikke kommer borti når du spiller "fullscreen games". du kan også styre volum og pause, neste, forige med "touchscreenen" på tastaturet!

 

dette tastaturet er helt genialt! i tillegg har du 12 ekstra macro-knapper!

 

dette knuser "logitechs g15" er vanligvis på logitechs side men denne gangen er det knust!

Oh really ?

 

http://www.g15forums.com/forum/showthread.php?t=3916

 

Touché little one :)

 

Btw, dette er én plugin...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har nå funnet ut av problemet som mange har.

 

WINDOWS/TEMP/SAITEK så må du finne en fil som heter software_loc_9

og kjører den. Så tror jeg du må laste ned driverne fra www.saitek.com.

husker ikke helt hva jeg gjorde.

 

Har lasta ned alle driverne. Hva nå? Skjer ingenting når jeg prøver og åpne driverne.

 

 

trykk at du skal innstalere software_loc_9 da skal allt funke som det burde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...