Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis med nytt hus PC!

Her er nettet så jævli ustabilt i dag at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! :cry: Detter ned ca hvert 20. minutt.. Det ser ut til å gjelde alle på Røros med ADSL.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Apropos lønn; damen fikk 2.3 k rett inn på kontoen uten forvarsel. Hun jobber ikke. Spanderte et nytt Case Cover til Shuttle'n min.

Edit: Geez så fort folk poster.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Apropos lønn; damen fikk 2.3 k rett inn på kontoen uten forvarsel. Hun jobber ikke. Spanderte et nytt Case Cover til Shuttle'n min.

Kan være greit å finne ut hvor pengene kom fra da...

Oslo, så midt i sentrum du kommer uten å bo på Karl Jòhan

Endret av enden
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Kan være greit å finne ut hvor pengene kom fra da...

Hun har jobbet over alt. Sikkert en vinterbonus.

Skrevet
går det tog så langt ut i intet forresten?

Du kan ta tog til Sandnes/Stavanger, så bli du hentet av privatsjåfør (meg) i limo (Golfen min) på togstasjonen. :)

Skrevet
går det tog så langt ut i intet forresten?

Du kan ta tog til Sandnes/Stavanger, så bli du hentet av privatsjåfør (meg) i limo (Golfen min) på togstasjonen. :)

Heh, forhåndsreservert rom med egen limmo. Dette blir en dyr affære :p

Skrevet
trallala, kor bur alle sammen som henger her btw? Fått med meg at Mikka bur på røros, men stort set ingen andre :w00t:

Du vet da vel at jeg kommer fra Bergen, ikke sant?

Til de som ikke tror meg;

Dokkar vet vel at eg kommar fra Bergen, ikkje sant?! :w00t:

Skrevet
trallala, kor bur alle sammen som henger her btw? Fått med meg at Mikka bur på røros, men stort set ingen andre :w00t:

Hay du vet da hvor jeg bor..?

hehe seff gjør eg det.. Kom berre ikkje på deg når eg skreiv forige post ;):evil:

:w00t: ustabile linjer @ jobb! plagsomt!

Skrevet (endret)

Hvaler/Fredrikstad --> Muligens befinner jeg meg en god del lengre vest snart... :)

Forresten, er det bare meg, eller har aktiviteten på andre tråder enn kaféen og pixelstreeten gått merkbart ned etter at disse to kom for å bli? Syns det går lengre og lengre tid mellom hver gang det blir postet nye prosjekter her :dontgetit:

Endret av Sigmoideus
Skrevet

Go vestlandet! Spesielt go sogn og fjordane! :D

Hmmfsss, er no en time og 40 minutter igjen å jobbe... bah så sakte tida går. NULL kunder her akkurat nuh *slappe godt av*.

I tillegg er eg heilt aleine atm, me'boss skulle ut og levere litt varer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...