Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... ;)

Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige ;)

Skrevet
Jo, greit jeg har noen overflødige.

Men hvorfor skal jeg skifte plass og bruke float:left; ?

Det fungerer mye bedre enn å ha float: left; på det ene elementet, og float: right; på det andre.

Ikke ha <div id="submeny"> innefor <div id="main"> og fjern margin-left på den førstnevnte, så er du i boks :thumbup:

Skrevet

Har jeg noen gang hatt #submeny innenfor #main?

Trukkje det :hmm:

Hadde først float: left på ene og float: right på den andre, men han ba meg om å sette float: left på begge.

Skrevet
Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... ;)

Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige ;)

Hmm... okey... :(

Men ser at det er f.eks. auksjoner rundt om f.eks. på båt.no til 50000 kr. da eier man det vel da?

Skrevet

Men ser at det er f.eks. auksjoner rundt om f.eks. på båt.no til 50000 kr. da eier man det vel da?

Man eier det ikke, nei. Man har det i ett år, men det er selvfølgelig null problem å fortsette ett år til. Bare man husker fristene er det liten sjangs for at noen nasker domenenavnet ditt.

Skrevet (endret)

Hmm, ok da har det vert en feil.

Men slik jeg har det nå funker det jo fint.

Jeg gjør jo ingen feil.

Det eneste er at den ikke repeterer lengre enn en skjermhøyde. :hmm:

(Fjernet noen av de overflødige elementene)

Endret av Skomaker
Skrevet

Man eier det ikke, nei. Man har det i ett år, men det er selvfølgelig null problem å fortsette ett år til. Bare man husker fristene er det liten sjangs for at noen nasker domenenavnet ditt.

Hehe :p Så hvis Microsoft glemmer fristen så skal jeg nappe domenet :D

Skrevet
Hehe, det håper jeg inderlig du ikke gjør.

Da blir du nok saksøkt ;)

Hm... microsoft.com - søket feilet... :p mens alle de andre stod på microsoft!

Hint: PC sitt demoted-domene går ut i mai 2005 :D

Skrevet

@datating: Ja, teknisk sett, men de vil nok kunne kreve det tilbake grunnet firmanavn og slikt.

De glemte jo å oppdatere Hotmail.com for noen år siden, men tror ikke noen klarte å kjøpe det med onde hensikter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...