Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JiBril2k: Det hjelper ikke med clear:both;#footer, da?

Ordna sånn at den virker i FireFox i hvert fall: Last ned CSS her

Hm, jeg prøvde med css koden du ga meg, men da var menyen borte :dontgetit:

 

Funka hverken i Opera eller Firefox. Kanskje jeg skal lage en ny tråd om dette problemet? Ser ikke ut til å være så lett å løse.

Det er jo egentlig allerede en tråd for denne. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2741314

Kan se på problemet senere idag.

 

Reg. Den funker jo http://dev.beyond-sanity.com/innervision/

Liten bug i IE though..

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar

Filendingen xhtml kan også brukes.

Denne har vel strengt tatt ikke blitt så veldig populær, og heller ikke nødvendig.

Jeg bruker aldri verken html, htm eller xhtml som filending på dokumentene mine, siden alle filendinger kan overstyres via Content-type-headeren.

 

Jeg tror at Anne van Kesteren brukte xhtml som filending på noen av eksemplene sine.

 

Dårlig formulert :blush:

Endret av SirIce
Lenke til kommentar
Mikka: Nå ble jeg nysgjerrig, skriv en avhandling om sensasjonen!

Det hele begynte da bror min kom inn på rommet mitt mens jeg stod med ræva i været og prøvde få bedre luftgjennomstrømning i PCen min, og dermed lavere temperatur. Han sa han hadde sett noe reklame for "TV2 Hjelper Deg", der en bil maken til min var med. Min hadde jeg fått som en del av betalingen for en webside jeg lagde til Racetin.no en gang for lenge lenge siden.

 

Jeg så derfor på kveldens utgave av programmet, noe jeg vanligvis ikke bruker å gjøre. Saken var en 12 år gammel gutt som hadde kjøpt en radiostyrt bil på den siden jeg lagde, og ikke var fornøyd med denne rett og slett fordi den sugde. Bilen koster 349,- og gikk i 5 kmph. Den var ca 12 cm lang om jeg ikke husker feil.

 

Den vesle karen satt og illustrerte hva han hadde gjort da han bestilte pakken med bilen, med kameraet rullende over skuldra. Og dermed ble min side vist frem for det ganske land. :) Var nok ingen som så at det stod "Webdesign av Mikael Berg", men likevel.

 

 

Såw.. Forøvrig er siden hans nå tatt ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...