Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

Har holdt på med en html-editor og den begynner å bli ferdig, men før jeg avslutter vil jeg høre hva dere "proffer" synes om en slik editor. Det er en "lite" versjon av Dreamwarer :p Hva synes dere? Noe spesielt jeg bør ha med? Lager den "brukbar" kode?

Link: http://home.no/jonas1/html.zip

btw, hvis noen vil bruke denne, men trenger flere tags, så er det bare å legge til i txt-filen :)

Heisann

Har holdt på med en html-editor og den begynner å bli ferdig, men før jeg avslutter vil jeg høre hva dere "proffer" synes om en slik editor. Det er en "lite" versjon av Dreamwarer :p Hva synes dere? Noe spesielt jeg bør ha med? Lager den "brukbar" kode?

btw, hvis noen vil bruke denne, men trenger flere tags, så er det bare å legge til i txt-filen :)

Vel, den klikket hos meg med en gang jeg skulle viske vekk en tag jeg skrev... Sett inn litt syntax highlighting, og bare drit i WYSIWYG-funksjonaliteten. Den gjør bare alt feil.

Vel, den klikket hos meg med en gang jeg skulle viske vekk en tag jeg skrev... Sett inn litt syntax highlighting, og bare drit i WYSIWYG-funksjonaliteten. Den gjør bare alt feil.

for det finnes _ingen_ notepads med syntax highlighting på markedet :roll:

Skal ta og titte på den til uka og skrive ned noen tanker jeg. Glemmer jeg det så send en PM og mas på meg ;)

Heisann

Hvordan feilmelding fikk du? WYSIWYG-funksjonaliteten? Dette er rent kode-program! Jeg har ikke sjans til å lage noe WYSIWYG-program. Og hva mener du med syntax highlighting?

Edit: det med erroren ser jeg nå...

Edit: erroren er fiksa, takk for at du sa ifra :)

Endret av Jonas
Hvordan feilmelding fikk du? WYSIWYG-funksjonaliteten? Dette er rent kode-program! Jeg har ikke sjans til å lage noe WYSIWYG-program. Og hva mener du med syntax highlighting?

Vel... Du har ihvertfall muligheter for code-view og å sette inn HTML-elementer uten å kunne noe kode, så det har bittelitt WYSIWYG-funksjonalitet.

Syntax highlighting er å farge koden slik at det er lettere å skille deler av koden fra hverandre. eksempel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...