Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
God morgen folkens :( Stua ser ut som et bomba arvehus!

9647239[/snapback]

Why oppe så tidlig? :p

Hihi. Kor lenge blei det holdt gåande i natt då? Sit på jobb og er litt sånn uggen i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Overraskande bakfull i dag faktisk. Kanskje fordi Tor og/eller Ole Martin putta sprit i ølen min elns. :p

9647185[/snapback]

:D

@Sebba: Du greide vel ikke rote til med hun dama i går?

9647353[/snapback]

Neida ;) Gikk fint det ;)

Skrevet (endret)

Heyhey, det var såvidt spytting, så ikkje dra ting lengre enn what teh facts say!

Dårlig gjort å blande sprit i ølen min uansett :woot:

edit: Du skylder meg en liten hundrelapp btw :)

Endret av Arve Systad
Skrevet (endret)

226 trur eg eg betalte når eg kom fram, så var vel ca 200 på jernbanetorget der du gikk av...

...men uansett, kva er greia med at alle er så tidlig oppe? :p

Endret av Arve Systad
Skrevet (endret)

@Sebba: Jeg skal jo ikke opp til deg i dag, virket ikke som om Hein skulle heller - så du kan bare få øllen som ligger i kjøleskapet. Rakk aldri starte på Coronaene igår :--(

Nei forresten, du fikk jo dame i går. Da går øllen til Jessie, siden han spanderte taxi :) Om du skal til Sebba da?

Endret av Lovskogen
Skrevet (endret)

Får sjå ka eg orker av utgåing i kveld, må innrømme at i går, pluss stå opp tidlig og jobb vil nok resultere i at eg er rimelig trøtt etter jobb. We'll see.

Får du fiksa opp det lekre bildet som blei tatt av oss i går forresten, sebbie?

Endret av Arve Systad
Skrevet
Får sjå ka eg orker av utgåing i kveld, må innrømme at i går, pluss stå opp tidlig og jobb vil nok resultere i at eg er rimelig trøtt etter jobb. We'll see.

Får du fiksa opp det lekre bildet som blei tatt av oss i går forresten, sebbie?

9647780[/snapback]

Hehe, Will do :D

Skrevet

Jeez, folk er tidlig oppe i dag... Jeg sto opp nå, og jeg har mine tvil til at jeg kommer meg ut med det første. Er ikke dårlig i det hele tatt, men jeg merker blandingen av øl og sprit fra i går. Får se hva det blir til :)

Skrevet

Så det blir lite oktoberfest i dag, eller? :p

Er keen på å finne på noke igrunn, men usikker på kor frista eg er til å drikke meg bort i dag. Er frisk og fin igjen, men øl og sprit i lag (Jævla Tor og Ole Martin :p) føkker magen en smule resten av dagen.

Skrevet
For eksempel det ja. Er ferdig på jobb om litt over en time, så berre skrik ut om de finn på noko :)

9649846[/snapback]

Var en spøk ja ;)

Jeg tror jeg får med dame hjem om jeg drar på byen idag, så da frister det litt. Annen dame seff :ph34r:

Skrevet

Vet ikke hvor hein har gjemmt seg jeg, han er vel hos søstra si elns. Tror jeg skal til helle senere ikveld og vorse litt før bytur. Kan jo si ifra, kan hende det er plass til fler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...