Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis linjene går helt ned, så vil kanskje folk tro det er filer der som de ikke ser, så syns du bare skal ha linjer på filene. Likte også den blå markeringen.

Edit: skrivefeil

Endret av Garreth
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

F12 -> Instillinger for nettsted -> Nettverk -> Identifiser som Opera

edit; jaok, takk for screen da

Endret av Ståle
Skrevet

Jeg så en Firefox-fanboi på Rimi-butikken i dag. Trasket rundt med moren sin. Så skikkelig nerdete ut.

Første gang jeg har sett noen med Fx-t-skjorte faktisk, noe som hittil betyr at 100% av Fx-fanboiene ser skikkelig nerdete ut.

Skrevet

Jeg har gått i Fx-tskjorte før jeg også, men da på TG. Har hatt den på meg flere ganger også, men da under genser. Hettegenseren min går jeg mest med hjemme og på hytta, eller andre geekplaces, bare fordi den er så digg ;)

Skrevet

Ohyeah, der var MacBooken pakket ut og fingret litt på. :) Må bare omstille meg til andre tastesnarveier, så skal dette gå veldig fint. Front Row var digg. :)

Skrevet

The engineers word of the day - day one:

Non-trivial

It means impossible. Since no engineer is going to admit something is impossible, they use this word instead. When an engineer says something is “non-trivial,” it’s the equivalent of an airline pilot calmly telling you that you might encounter “just a bit of turbulence” as he flies you into a cat 5 hurricane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...