Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, men jeg må ha tilgang til feeds flere steder.

@Judo: Må jo ha ting å lese, kjekt å holde seg oppdatert syns jeg.

Endret av Lovskogen
Skrevet
Tor: Seff bruker jeg feeds! Men det virket som veldig mange feeds... Blir det ikke mange nyheter?

8774365[/snapback]

Nesj, Løvskogen sine 30 feeds er jo ingenting. Er oppe i 134 nå :)

Skrevet (endret)

Jeg leser det meste, hadde nok 60-70 før, men kuttet ut ting som ikke interesserte meg så mye, og de som ikke var så aktive. Nå skal det sies at jeg ikke allitd leser de lange artiklene til DigitalWeb, og ikke javascript-sakene til ParticleTree.

Endret av Lovskogen
Skrevet

Det er vel ingen som egentlig leser alle feeds de abonnerer på, de fleste sjekker vel bare etter ting som de syns virker interessant og leser det

Skrevet

Har 128 feeds jeg. Skummer gjennom noen daglig med Google Reader. Kjekt med snarveistaster osv. Hmm, får legge til de Løvskogen nevnt...

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Ja du får ha god tur, prøv å kom hjem hel, da!

Skrevet (endret)
From your 70 subscriptions, over the last 30 days you read 420 items, starred 8 items, and shared 0 items.

EDIT: Hva er det du egentlig definerer som litt mange?

Endret av JonT
Skrevet
Google Reader: From your  130 subscriptions, over the last 30 days you read 3,363 items, starred 25 items, and shared 0 items.

Arve: prøv Google Reader offline :p

Skrevet (endret)

Er liksom det Webkafeen skal bli, når laget igjen er samlet.

Forresten, trekker tilbake mine meninger om Opera sin "Speed Dial". Brukte den særs lite i begynnelsen, men nå merker jeg hvor herlig den er.

Endret av Lovskogen
Skrevet

Lurer på hvorfor Google Calenedar ikke støtter Opera. Prøvde den i Opera med "Identify as Firefox" og alt så ut til å funke greit. Er det egentlig noen grunn til at Google holdet tilbake støtte for det?

Skrevet (endret)

Er det noen som er stødige på AJAX her inne? Er nemlig på utkikk etter et script som henter fram et gitt bilde når man trykker på en link, slik at man slipper å laste sida. Noen som har en ide?

Edit: Vi trenger jo ikke å dra AJAX inn i bildet her. Trenger jo bare javascript, men da må jeg preloade alle bildene. Hmm.. Kanskje vi trenger litt xmlhttpreq likevel.

Endret av dan1el
Skrevet

Har 103 individuelle feeds hos Bloglines, men både Planet Python og Planet Intertwingly består jo av cirka-ish 100-200 feeds. Så rundt 300. Ugh, så lei.

Skrevet
From your 70 subscriptions, over the last 30 days you read 420 items, starred 8 items, and shared 0 items.

EDIT: Hva er det du egentlig definerer som litt mange?

8775409[/snapback]

*Kremt*

From your 6 subscriptions, over the last 30 days you read 723 items, starred 4 items, and shared 0 items.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...