Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skule vert kafeen i pdf da.

Måtte lest noen dager.

8748999[/snapback]

 

Hehe. webkafeen.no kan sikkert ha en egen liten webshop der de selger printet versjon av Webkafeen. :)

Skrevet (endret)
Eksamenstid, gutt, eksamenstid! Lær deg å lese tråden!

8748969[/snapback]

 

Men prosjektet har jo vært dødt i mange månder nå? Eller har jeg feil? :p

Endret av Torjus
Skrevet (endret)
Eksamenstid, gutt, eksamenstid! Lær deg å lese tråden!

8748969[/snapback]

 

Men prosjektet har jo vært dødt i mange månder nå? Eller har jeg feil? :p

8749350[/snapback]

Vi venter på Django. Lær deg å lese prosjekttråden gutt.

Står til å med i aller siste innlegget der.

Endret av JonT
Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Django meg her, og Django meg der.. Dårlig med liv i kafeen idag :hrm:

Skrevet (endret)

Vises sidebaren riktig på denne nettsiden? Det skal se ut slik som på bildet under, og der jeg har testet (FX, IE og Opera i 1280 * 1024, og 1024 * 768), men likevel er det noen som sier at bildene legger seg nederst.

 

71202.jpeg

 

Edit: Glemte link... sparkrock.net er siden det er snakk om.

Endret av Vibeke Stølan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...