Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du bruker et CMS for å legge ut nyhetene, tilbyr som oftest disse mulighet for RSS-feeds. Wordpress gjør i hvertfall det out-of-the-box, så det kan hende det er lettere enn å skrive en RSS-parser selv :)

8706968[/snapback]

Skrive selv er nok ikke ambefalt nei.

Er ikke bare å legge til noe kode så har du rss på inholdet ditt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Henger meg på Jesper, sangen fenger sykt, har hørt på den i sju-åtte minutter i strekk nå :dontgetit:

8706795[/snapback]

Min pers. rekord er 2 timer sammenhengende med Badgers. :) Bra ødelagt i hodet på slutten...

Skrevet
Min pers. rekord er 2 timer sammenhengende med Badgers. :) Bra ødelagt i hodet på slutten...

8708748[/snapback]

:wow::wow::wow:

2 hele timer? Er nesten jeg ikke tror deg, du må jo være helt ødelagt nå.

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Og nei, den var ikke morsom.

Skrevet (endret)
Og nei, den var ikke morsom.

8709226[/snapback]

Vet... Kunne bare ikke dy meg :blush:

Er i litt "Anti-IE"-humør nå, etter at jeg har slitt med at IE6 ikke takler transparente PNG. :hrm:

Endret av IQ
Skrevet
IQ, det er ikke noe problem å fikse PNG i IE da. Simpel JavaScript kode er så og si alt.

Men du TSP, slutt ikke å bruke Opera

8709376[/snapback]

Det blir nesten litt problematisk å gjøre. Er kjipt å surfe på blanke sider :p

Skrevet
IQ, det er ikke noe problem å fikse PNG i IE da. Simpel JavaScript kode er så og si alt.

Men du TSP, slutt ikke å bruke Opera

8709376[/snapback]

Ja, fant ut det med JavaScript etter hvert, men synes fortsatt det er idiotisk at det ikke funker som standard.

Skrevet (endret)
Det blir nesten litt problematisk å gjøre. Er kjipt å surfe på blanke sider :p

Jo,jo, men du fikser det først på en måte. Bruker du Windows? Da har du jo alltids Linux, og da kanskje det funker :)

Endret av Anders-Moen
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får fikset antialiasering av fonter i Opera (under Ubuntu 7.04), det ser jo helt jævlig ut..

Spør her siden dere sikkert har mye bedre peil på nettlesere enn de fleste andre :whistle:

Skrevet
Noen som vet hvordan jeg får fikset antialiasering av fonter i Opera (under Ubuntu 7.04), det ser jo helt jævlig ut..

Spør her siden dere sikkert har mye bedre peil på nettlesere enn de fleste andre  :whistle:

8711442[/snapback]

Opera sjølv har ingen antialiasing-funksjon, så du må vel ty til å finne ettelleranna i operativsystemet ditt. Skjermkortdriverar eller noko fiksar sikkert biffen. Spør jorgis, han er sånn Ubuntujævel. :p

Skrevet (endret)

Til nå har jeg laget 3-kolonners design på siden min ved hjelp av float:left, men det blir alltid jævlig ved lave skjermoppløsninger.

Fant denne siden ,http://www.lissaexplains.com/css3.shtml, og prøvde ut metoden der og syntes alt funket bra, men er denne metoden å anbefale/verdt å bruke?

EDIT : Må tilføye at det er små problemer ved små skjermstørrelser selv om jeg bruker denne metoden

Endret av IQ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...