Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra det bare er sånn minst 14mill folk som er uenige.. :)

8504436[/snapback]

Jepp, jeg fant mange gamle kompiser der, blant annet folk fra Amerika og Australia som jeg gikk i klasse med for 2-3 år siden, å det syns jeg er koselig

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er nå også på Facebook, men syntes det hele egentlig er bortkasta. "Oj, jeg kan legge til venner å være med i en gruppe" det er liksom ikke noe poeng med Facebook :p

8504228[/snapback]

For meg som f.eks. har gått på skole i utlandet er det kult å holde kontakten igjen/finne igjen folk fra klassen. :)

Skrevet
Facebook kan du ta i bruk selv om skolen din ikke har et eget nettverk (ennå). Det er ikke noe problem.

8504112[/snapback]

How? Setter jeg fødselsåret til 1992 må jeg velge mellom High School og College...

Skrevet

J@cob

Start heller et nytt emne så får du nok svar, men siden du allerede har spurt her kan jeg vel svare hvis jeg skjønte hva du mente..?

HTML:

<a href="http://andersmoen.com">Link tekst</a>

CSS:

a:link {
color: black;
}
a:hover {
color: red;
}

Det heter forresten hover ;)

Skrevet (endret)

Om du f.eks har musepekeren over "2326 sider", så blir den markert ved at den skifter farge. Var en slik effekt jeg mente. Litt dårlig forklart kansje :p

Ville ikke starte en ny tråd, for ett spørsmål som kansje trengte ett veldig enkelt svar.

Edit: Ettersom jeg ikke en gang vet hvor jeg skal plassere koden du hadde, tror jeg at jeg trekker meg litt tilbake og leser med dreamweaver tutorials, men takk for hjelpen!

Endret av J@cob
Skrevet
Facebook er jo som se & hør med vennene dine. Det blir ikke bedre enn det!

8505169[/snapback]

Hahahha :!:

Så sant så sant, all info om fester og bilder de er på får du servert på fat :wee:

Skrevet
Du har vel fortsatt TextEdit...

8505228[/snapback]

I wish. Kan jo bruke Dreamweaver da. Regner med at vanlige skriveprogrammer som f.eks Word ikke kan brukes til slik?

Skrevet
Kan du ikke bruke Dreamweaver, jeeezz  :no:

8505274[/snapback]

Alle forvirrer meg med sine "bruk dreamweaver" og "ikke bruk dreamweaver", menings ytringer :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...