Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

JonT: Neh...

6456068[/snapback]

 

For det første, JonT? Tipper at du mente meg her, og da vil jeg ha meg frabedt akkurat dette. Skal du bruke deler fra mitt etternavn, bruk TN istedenfor bare T, men helst liker jeg å bare bli kalt Jon.

 

Og jo, du tørr ikke :tease:

 

On-topic: Vurderer sterkt om jeg skal bytte fra cutenews til wordpress nå, men orker ikke styret. Men kanskje jeg burde bytte før jeg drar til USA?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste jeg vet om som har byttet sier det er verdt det :)

Selv har jeg aldri konvertert en CuteNews-drevet side til Wordpress, men har brukt begge deler. Vil nok tro du vil få mer ut av WP enn av CN. Er neppe noe vanskelig å skrive en fin liten sak for å konvertere heller.

 

--

:w00t: @ V for Vendetta. Der har vi en film som skal kjøpes når den kommer på DVD.

Endret av PT
Lenke til kommentar
For det første, JonT? Tipper at du mente meg her, og da vil jeg ha meg frabedt akkurat dette. Skal du bruke deler fra mitt etternavn, bruk TN istedenfor bare T, men helst liker jeg å bare bli kalt Jon.

6457941[/snapback]

*host*

 

Gah. Jeg må sove -- men sitte her og lese forum, det gjør jeg... >/

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar

*editCSS'e vekk de merkelige fargene*

 

MYE lekrere :yes:

 

EDIT:

Fysøren det er mye enklere å jobbe med HTML 4.01+IE fremfor XHMTL+IE. Holder på med å konvertere et design fra Photoshop nå og har jobbet kun mot FF de siste timene. 95% er identisk i FF og IE - kun noen små bugs i IE. Med XHTML hadde jeg sikkert satt og revet meg i håret sånn ca. nå.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Marvil:

Synes selv at DustinDiaz.com Er ganske så pen typografimessig, men om den utmerker seg spesielt vet jeg ikke... Bare liker

bruken hans av serif for overskrifter og blockquotes, samt en pen styling av <pre>-elementet.

JeffCroft.com er også ganske bra synes jeg, men jeg vet jo ikke hva andre synes.. Finnes sikkert sider som er penere også, men kommer ikke på dem nå, da jeg ikke sitter på min egen maskin.. Hadde jeg hatt mine bookmarks her, kunne jeg nok kommet med noen flere :)

Lenke til kommentar
Den siden der hadde vært så utrolig mye lekrere uten de merkelige fargene helt i toppen.

6460525[/snapback]

 

Kan forstå hvorfor du synes det, men kan ikke si meg enig. Hele greia er bare utrolig bra og gjennomført.

 

JeffCroft.com -> Pen side, får'n si.

Utrolig "i tiden" med sånne design. Kom nylig over et wordpress-theme som ser omtrent sånn ut.

Edit: og herlig.net er jo i samme stilen. =)

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar

Uff, PhilRenaud.com var nasty å lese på, ja.. Sitter på en maskin med win2k nå, og der så ikke dustindiaz så veldig pen ut heller, egentlig... Ser penere ut med ClearType, synes jeg... Men han kan vel kanskje unnskyldes med at han er programmerer, ikke designer :p :p

 

Anyways, jeg synes ikke siden er så ille alt i alt, er mye som er styggere enn den, for å si det slik..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...