Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Finnes det noen oversikt på nettet om hva som er samantisk (?) kode. Tenker på at det skal stå <strong> og ikke <b> osv.

 

Forresten...noen som har noen forslag til hvordan jeg kan fikse en bug i IE på siden min? IE legger en bit av bakgrunnen fra den ene kolonnen over top elementet. I opera er det helt fint. http://evntob.frac.dk

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så ut som noe fra '96. Burde kanskje revurdere det designet før du går videre med det.
Ja, retro var litt av ideen jeg hadde her. Brukergruppen blir jo ikke sjelden folk under "ferdig utdannet" :) Men enten blir det en helt nye og da fullfører jeg begge to.. må tenke litt på det. Jeg er jo 100% noob på dette :innocent:
Navigasjonen var veldig rotete og jeg likte ikke de uklare kantene. Ellers greit.
enig, men hadde det blitt bedre om jeg la linkene under en meny i stedet for å spre de utover baren? Endret av regga
Lenke til kommentar
Oppdaterte akkurat index.php. Så siden lå et minutt eller så uten index fil. Prøv nå  :)  Tar gjerne imot litt respons på design osv. og kompatibilitet i andre browsere.

 

 

http://eventob.frac.dk

5823390[/snapback]

 

Jah, hvorfor ikke. Bortsett fra 404 error " finner ikke siden" så det greit ut i opera.

Kjedelig at fargeskalen er så kornete, ser gradient overgang blir litt kornete.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Finnes det noen oversikt på nettet om hva som er samantisk (?) kode. Tenker på at det skal stå <strong> og ikke <b> osv.

 

Er vel ikkje verre enn at du gjer følgande:

 

Tenk litt over kva elementet heiter i forhold til det du vil bruke det til. Om du er usikker, slå opp i spesifikasjonane for ei betre forklaring på elementet. Derifrå burde det vere lett:)

Lenke til kommentar
Kan jeg få kritikk på siden her

:)

5822382[/snapback]

Jeg ble svimmel av å se på menyen, kjente omtrent den samme følelsen som første gang jeg kjørte berg-og-dalbane (jeg spøy etterpå). Du får selv avgjøre om det er positivt eller negativt. :)

5825585[/snapback]

 

Ja, men nå var det ikke meningen du skulle spise det som stod i menyen da :roll:

Nå har jeg tenkt i hele dag og funnet ut jeg må gjøre det hele på nytt med en annen stil.. Ikke lett lage side kun i photoshop. Hadde jeg bare kunnet litt mer om css :innocent:

Finne fram noen kalde pils, så tenker jeg ideene ramler inn.. Hvis ikke ender det opp med at jeg spiller utover kvelden :hrm:

Endret av regga
Lenke til kommentar

Tusen takk! :)

 

Henrik Lied:

 

AA skal fjernes, selvfølgelig. Usikker på om jeg skal ha en bittelitt lysere sortfarge på brødtekst?

 

Ang. fargene, så skjønner jeg forvirringen. Idéen var at fargen på logo til venstre for overskrift (Dårlige skolisser) skulle være blå, rød etc. etter hva det dreiet seg om. Det kan lett forkastes. Synes også selv de virket litt "forstyrrende". Kan heller skrive innlegg - diverse, lenker - humor (kategori - subkategori) el. til venstre for datoen under overskrift?

 

regga: Jeg skjønner ikke helt hva du sikter til? Blir nok hover, ja.

 

Har jo en enkel søkefunksjon, allerede. Kanskje jeg skulle lage et arkiv-ikon/valg også? Eller hva foreslår dere, for å gjøre dette enkelt?

 

MC2: Bakgrunnsfargen ble kanskje litt skrap, ja. Men poenget var liksom å ha en enkel overgang fra mørk -> hvitt, og da syntes jeg den mørke bakgrunnsfargen passet best. Kan selvfølgelig tone den ned noe, men da blir jo hvit tekst uklar...

Endret av meastp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...