Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor gidde å betale flere tusen i året for å spille et tåpelig spill?

5815488[/snapback]

 

Korfor gidd du betale pengar for å kjøpe musikk, film og å gå på kino, då?

5815624[/snapback]

Sist det skjedde var vel i 1998 ellerno.. :D

5815882[/snapback]

Du kjøper ikke kinoen, for så å kjøpe en bilett for å se film. Bilen funker etter at du har kjøpt den uten at du må betale for det (og veiavgift etc. kommer i en annen kategori). Du kjøper et spill for å spille det, og hvis det ikke funker uten at du stapper masse penger i det blir litt dumt. På spilleautomater risikerer du å få noe igjen, samt at du ikke kjøper dem heller. Jeg har bare noe generelt mod f.eks. WOW, så jeg kommer ikke til å endre standpunkt :p

Lenke til kommentar
Hvorfor gidde å betale flere tusen i året for å spille et tåpelig spill?

5815488[/snapback]

 

Korfor gidd du betale pengar for å kjøpe musikk, film og å gå på kino, då?

5815624[/snapback]

Sist det skjedde var vel i 1998 ellerno.. :D

5815882[/snapback]

 

For å omformulere meg til et språk du forstår:

 

Korfor gidd du bruke så mykje tid og pengar på bilen din? :)

5815923[/snapback]

Tja, det øker verdien på bilen, det er sosialt, morsomt, tidsfordrivende, osv. :)

 

Og man kan sikkert dra smårips om man er intressert i det. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Du kjøper ikke kinoen, for så å kjøpe en bilett for å se film. Bilen funker etter at du har kjøpt den uten at du må betale for det (og veiavgift etc. kommer i en annen kategori).

Det var jo berre dumt, mister. Du kjøper ikkje kinoen - nei, men du betaler for å sjå filmen. Vil du sjå fleire filmer, så må du ha fleire billetter. Du betaler for underholdning. Det samme gjør du med WoW.

Du kjøper et spill for å spille det, og hvis det ikke funker uten at du stapper masse penger i det blir litt dumt.

Vel - andre spill får ikkje utvida innholdet sitt fortløpande.

 

 

Men så til det som var mitt opprinnelige poeng:

Hehe! Marvil, du eier Arve hardt :D

5816691[/snapback]

Nei, det vil eg ikkje sei - han berre understreka poenget mitt veldig godt; check it:

Tja, det øker verdien på bilen, det er sosialt, morsomt, tidsfordrivende, osv.
Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

WOW er ikke sosialt, alle jeg kjenner som spiller det er asosiale som faen, slutter på skolen og sånn. Er bare sosialt med andre som spiller det, inne i spillet. Og en bil kan du komme deg fra a til b. Mens wow kommer du ingen vei på. Bare tidsfordriv, og det er ikke bare den tiden du ikke har noe å gjøre med som blir fordrevet..

 

Edit: som spiller

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
WOW er ikke sosialt, alle jeg kjenner som spiller det er asosiale som faen, slutter på skolen og sånn. Er bare sosialt med andre som spiller det, inne i spillet.

5816990[/snapback]

 

Du er faktisk usaklig.

 

Sammenlign "WOW er ikke sosialt" og "Er bare sosialt med andre som spiller det".

 

Er bare sosialt med andre som spiller det, inne i spillet. Og en bil kan du komme deg fra a til b.

 

Ja, men du må ikkje style bilen og bruke dei ekstra kronene på å få den til å sjå bra ut for å flytte deg med den. Marvil bruker tid og penger på å få en fin bil fordi det er det han likar - eg brukar tid og pengar på WoW fordi det er det eg likar.

 

Bare tidsfordriv, og det er ikke bare den tiden du ikke har noe å gjøre med som blir fordrevet..

 

Kjem jo heilt an på den som sit bak skjermen, det. Personlig så går eg på skule kvar dag og jobbar tre-fire dagar i veka. I tillegg blir det jo ein fest her og der, og litt generell sosial aktivitet i blant. Likevel får eg tid til å vere på topp i WoW.

 

Kan godt hende du ikkje likar det sjølv, men kvifor skal du komme med så bastante påstandar om ting som er fullstendig subjektivt?

 

Jeg også syns det er fint å være sosial og likevel sitte aleine hjemme på gutterommet, likevel syns jeg det å være sosial på "ordentlig" er bedre. :p

 

Jatakk, begge deler :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...