Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I'd kick it.

 

 

 

Hvor blir bookmarks laget i Firefox? skal overføre noen favoritter fra en tidligere installasjon på en annen disk, men vet ikke hvor dem er og jeg har ikke mulighet til å exporte favorittene heller. Jeg bare har alle programfilene, men om jeg trykker på firefox.exe så starter den nye installasjonen med de nye bookmarksa.

Lenke til kommentar
Haha. Hvem i huleste h kjører en offentlig webserver med å stramme begrensninger? Snakk om selvskudd. :)

5627954[/snapback]

Hehe, albumart.org var også nede i går etter å ha blitt digget litt for mye - snakk om en lansering. Men apropos begrensninger:

 

the HTMLizer

 

Her er slik koden kommer til å se ut på din side:

 

 

 

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /hsphere/local/home/jorgis/jorgis.com/htmlizer/index.php on line 93

Hihi.. :whistle:

Lenke til kommentar
I'd kick it.

 

 

 

Hvor blir bookmarks laget i Firefox? skal overføre noen favoritter fra en tidligere installasjon på en annen disk, men vet ikke hvor dem er og jeg har ikke mulighet til å exporte favorittene heller. Jeg bare har alle programfilene, men om jeg trykker på firefox.exe så starter den nye installasjonen med de nye bookmarksa.

5628822[/snapback]

Jeg bare kopierer de to filene som heter bookmarks (en HTML-fil og en annen), og det funker fett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...