Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde bokser med vinkel lenge før jeg så PoleCat sin blogg (mange måneder siden). Sendte også da mail/PM til PoleCat ang. det så han ikke skulle tro jeg hadde rappet noe. Han svarte meg aldri. Men har kopiert den såkalte "glowen" rundt boksene fra han ja. Og siden dere mener at jeg har kopiert designet hans (sjekk koden, og sida ellers, den er ikke nærheten av PoleCat-standard), så har jeg igjen sendt han en PM selv om jeg vet at han knapt nok er på nettet. Jeg lar han avgjøre det, jeg mener ikke det er kopiering. Jeg hadde boksdesignet med vinkler som sagt, men "stjal" (om dere vil) typisk glowen (containerwrap).

Nok om det temaet. Dette er ikke noe forsvarstale, men min oppriktige mening. (Firkantboksdesign er det eneste jeg får til (kan ikke en fløyt i photoshop og er defintivt ikke mer kreativ)).

 

Ingen som ville hjelpe meg med problemet (eller opplever dere det ikke)??

Teksten blir "ødelagt" ved scroll i IE på www.coclan.org :(

Lenke til kommentar

Jeg anklagde deg på ingen måte for ripping, syntes ikke designene var like (du har tross alt laget all grafikk og kode selv). Men jeg følte jeg kanskje kunne påpeke det, for det er ikke veldig kult å ha en side veldig mange kjenner igjen fra et annet sted. Men deg om det. ;)

 

Merker at teksten blir ødelagt av og til når jeg scroller i IE. Garantert en bug som går på floats eller noe sånt noe. Prøv å fjerne noen CSS-selektorer og sjekk om problemet forsvinner. Eventuelt vil du før eller senere støte på akkurat den selektoren som forårsaker problemet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvor lenge kan dere sitte å fikle med design/koder, uten pause?

Kan godt sitte fra ca 18 til 23 nonstop. Men det gjør jeg relativt skjelden, og som regel bare under press og med god musikk.

 

Jeg prøver likevel å ikke presse meg selv til å jobbe med design eller koding, og gjøre det bare når jeg har lyst. Derfor hender det at jeg tar noen dager fri, men at jeg sitter lenge andre dager. Særlig når jeg holder på med (for meg) avanserte PHP-script, må jeg sitte lenge av gangen. Dette fordi jeg må tenke så sjukt hardt at jeg bruker veldig lang tid på å komme inn i systemet og tankegangen igjen senere.

 

:)

Lenke til kommentar
Hvor lenge kan dere sitte å fikle med design/koder, uten pause?

For meg kommer dette veldig an på "formen" og humøret... Er det veldig lenge siden jeg har kodet noe, kan det fort bli til at det blir noen timer ut av det... Men; sitter man for lenge, da kan det fort bli vanskelig å luke vekk evt. feil man for, ser seg "blind" på sin egen kode er ganske lett etterhvert...

Lenke til kommentar
Supporten er somregel grei også!

Hehe, bor sammen med 2 som jobber på Kundeservice (Internet), og alltid like morro å mobbe dem med alt det fine Telenarr/Telesurr/Stjelehor/osv finner på.. :)

 

Har vurdert å ta meg jobb der (all Internetsupport ligger i sentrum her på Gjøvik), fått tilbud opp til flere ganger, og er visst ganske avslappende jobb å hjelpe folk å komme på nett.. :)

Lenke til kommentar
Merker at teksten blir ødelagt av og til når jeg scroller i IE. Garantert en bug som går på floats eller noe sånt noe. Prøv å fjerne noen CSS-selektorer og sjekk om problemet forsvinner. Eventuelt vil du før eller senere støte på akkurat den selektoren som forårsaker problemet. :thumbup:

Takk for svar Lokaltog :)

 

Edit: Var p { line-height: 14px; } som var synderen.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...