Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også innom i dag Berg, men hun tøsen 'Laila' greide ikke skaffe meg rommet jeg skulle ha, så fikk 607 - som hadde fin utsikt, men innredningen var som å sitte på fengselscelle på 90-tallet, så bærte alt untatt garderoben (som man ikke fikk flyttet) og senga, ut.

Leon: Driver med endel hybel/skole-saker for tiden, så kommer tilbake, skriver også litt på artikkelen rundt siden.

Berg: Fikk brev fra NITH den 31. om at de kanskje annulerer studiekontrakten min, sikkert fordi de ikke har fått vitnemålet - som jeg har sendt. Får vel ringe de imorra, er vel ikke så pes om å sende inn på nytt.

Skrevet (endret)
Alrek, Årstadveien 25. Like ved Haukeland. Så ikke så fin ut innvendig, mtp. vegger og innredning, men det kan fikses. Er vel kanskje 1,5-2 km til skolen fra hybelen.

Holy crap, dude! Jeg flytter inn i Årstadveien 15 til helgen, så vi blir naboer(ish) :D

Endret av Loomy
Skrevet

Jeg bor i Oslo, og gjør det i i hvertfall to år til. Så bærer det til Australia i to til X år, hvis alt går etter planen.

Og Oslo er ingen søppelby, det bare regner ikke så mye her, så søppelet som folk kaster fra seg ikke renner ut i sjøen så ofte :p

Skrevet

Joda, mange ganger. Til og med vært i Bergen et par ganger. Men holder meg helst innerst i Sognefjorden og enda lenger inn i landet hvis jeg absolutt skal til vestlandet. Ellers er jo Gjøvik og Raufoss steder jeg drar en del til pga. familie.

:p

Skrevet
Joda, mange ganger. Til og med vært i Bergen et par ganger. Men holder meg helst innerst i Sognefjorden og enda lenger inn i landet hvis jeg absolutt skal til vestlandet. Ellers er jo Gjøvik og Raufoss steder jeg drar en del til pga. familie.

6605306[/snapback]

Der har vi gutten som vet hvor i landet det er verdt å reise. :)

Skrevet (endret)
Hva med meg da? :o - Bor etasjen over Berg.

6604961[/snapback]

konge det! :D foreslår herved å omdøpe gaten til webgaten elns.

edit: BBQ-party hos meg da? :p

Endret av Loomy
Skrevet

BBQ 4 real. Jeg fikk ordna opp med NITH nå, heldigvis. Bor du på hybelsaker, Loomy?

@Berg: Hva skal du kjøpe inn av ting? Jeg trenger kontorpult, stol og hyller. Også tenkte jeg litt på minikjøleskap og en micro - men senga vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med, helt bra seng, men jeg vil ha 1 1/2, så får se om jeg kjøper en ny, og setter den enkeltsenga på sånn storagesak på loftet.

Skrevet (endret)

Du nevner micro og minikjøleskap - var der ikkje delt kjøkken på kvar etasje eller noko?

EDIT:

Og omtrent kor stort var rommet (gjerne i antall meter kvar retning)?

Endret av Arve Systad
Skrevet

Hm, målte ikke, så aner egentlig ikke. Men jo, var kjøleskap og micro, men vet ikke om jeg stoler på å legge mine delikatesser i kjøleskapet som alle har tilgang til :p

Skrevet
BBQ 4 real. Jeg fikk ordna opp med NITH nå, heldigvis. Bor du på hybelsaker, Loomy?
hybel og hybel.. er en 5roms leilighet i en slags villa. flytter inn med en kamerat, araziel her fra forumet og en jente (O_o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...