Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noken som har spesielle plasser i Berlin å anbefale? :p

Under gitaren signert av Jon Bon Jovi på Hard Rock Cafè. :thumbup:

Også TV-tårnet. Fantastisk utsikt. Også leppestiften.

Been there done all that. :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spiller det noe rolle ?

Fordi det er mer aktivitet her og tenkte noen vennlige folk som Purify svarte.

I retningslinjene står det bare at "posting av samme melding under flere kategorier" er forbudt, men jeg regner med at de heller ikke er særlig ønsket at brukere poster samme spørsmål i flere tråder i samme kategori; derfor!

Skrevet

Personlig synes jeg vi kan la moderatorene ta seg av slike mindre ting. Om du vil rapportere er jo opp til deg.

Men, dette heter WEBkaféen, og la oss derfor ikke spore mer av emnefeltet. Har vært alt for mye spam, irettesetting og kritisering av personers framgangsmåte for å få kritikk/hjelp i det siste. :)

Btw, funka slicene, VeXx?

Skrevet

Begynner å forstå nå ja. Siden jeg kan ekstremt lite CSS så skal jeg begynne å sette meg inni det for å finne hvordan jeg kan sy siden sammen igjen.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

* wh1te har begynt å hardlese på XHTML og CSS og sliter/koser seg

Er ikke såå vanskelig. Så lenge du har lært prinsippene fra før og kan html, så går det fremover.

Skrevet
* wh1te har begynt å hardlese på XHTML og CSS og sliter/koser seg

Er ikke såå vanskelig. Så lenge du har lært prinsippene fra før og kan html, så går det fremover.

korfor bruke w3schools når du har htmldog? ;)

Galliano + kaffi + heis = Ikke morro..

Neivel? Ka er galliano? :blush:

Skrevet
Hva er det beste egentlig?

Jeg brukte W3schools.com og lærte mye der.

Er HTMLdog.com bedre?

Jeg lærte hvordan å bruke frames og tables i et HTML-kurs i bladet HjemmePC i 1998. DET kurset var bra det!

Go HjemmePC! :w00t:

:p

Skrevet

Galliano ja... Mener å huske det er rom, krem og kaffe ellerno? mulig jeg surrer, men det smeller fint :)

/me lærte HTML på w3schools.com, men det var før HTMLdog.com sine dager tror jeg

Skrevet (endret)
Galliano ja... Mener å huske det er rom, krem og kaffe ellerno? mulig jeg surrer, men det smeller fint :)

Galliano er en likør med lakrissmak.. Og så har du kaffe oppi først (sakte, med teskje, slik at kaffen legger seg på toppen), og kliner på med en kremdott på toppen.. Überdigg! :)

(i moderate mengder.)

Endret av lokaltog
Skrevet

Galliano er rom'en tror jeg.. Og så har du kaffe oppi først (sakte, med teskje, slik at kaffen legger seg på toppen), og kliner på med en kremdott på toppen.. Überdigg! :)

en eller annen slags likør ikke rom... lakris smak. følg lokatogs oppskrift 10-12 ganger deretter tar du deg en tur på byen :cool: eller ikke... :D

Skrevet
en eller annen slags likør ikke rom... lakris smak. følg lokatogs oppskrift 10-12 ganger deretter tar du deg en tur på byen :cool: eller ikke... :D

Lettare å kline i seg ei halvflaske vodka elns :p

Nei men slutt på offtopic praten, vær så snill.

Lokaltog: Lenge til unrealized.org blir ferdig, eller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...