Gå til innhold

Lokaler til vill fest!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle.  

 

Har bursdag om 2 uker, og vil feire med en stor fest. Noen som vet om noen billige lokaler (helst under 1000)med plass til et par hundre folk? Må være musikk der og lov til å drikke selv om man er under 18 ;)

 

Noen som vet hvor jeg kan/bør lete?

Hvor er det du bor a?

Lenke til kommentar

oslo området, ekeberg/bekkelaget. glemte det i farten :)

 

Tenker ikke på å oppheve sjenkebevildningen, men eneste aktuelle lokalet jeg vet om sjekker de sekken når man går inn for øl osv, og man må betale der inne. Det fungerer jo kun hvis man er over 18, så da blir det en kjip kveld :)

Lenke til kommentar
oslo området, ekeberg/bekkelaget. glemte det i farten :)

 

Tenker ikke på å oppheve sjenkebevildningen, men eneste aktuelle lokalet jeg vet om sjekker de sekken når man går inn for øl osv, og man må betale der inne. Det fungerer jo kun hvis man er over 18, så da blir det en kjip kveld :)

 

Er dere ikke gammal nok så drikk noe du har lov til. Mye å velge mellom likevel.

 

Brus

Saft

Juice

Vann

osv

 

Synes det er en utrolig tåplig problemstilling du har.

Lenke til kommentar
oslo området, ekeberg/bekkelaget. glemte det i farten :)

 

Tenker ikke på å oppheve sjenkebevildningen, men eneste aktuelle lokalet jeg vet om sjekker de sekken når man går inn for øl osv, og man må betale der inne. Det fungerer jo kun hvis man er over 18, så da blir det en kjip kveld :)

 

Er dere ikke gammal nok så drikk noe du har lov til. Mye å velge mellom likevel.

Synes det er en utrolig tåplig problemstilling du har.

 

Nja, jeg blir sikkert ikke stemplet hvis jeg holder en fest hvor det ikke er lov til å drikke... prøv heller å komme med noe konstruktivt! :)

Lenke til kommentar
Nja, jeg blir sikkert ikke stemplet hvis jeg holder en fest hvor det ikke er lov til å drikke... prøv heller å komme med noe konstruktivt! :)

Hvor konstruktivt er det å finne en løsning på hvordan mindreårige kan drikke alkohol? Kreativt kanskje, men ikke konstruktivt!

 

Drit nå å heng dere opp i drikkingen da.... har strøket det nå.....

Noen som vet om lokaler da?

:roll:

 

Hva er et grendehus?

Lenke til kommentar
Hvis du ikke trenger et lokale med øl-servering så kan du nyte medbrakt så mye du vil. Lei et lokale, men si at du ikke trenger øl-servering eller noe. Da går det under "privat Fest" og da kan du drikke så mye medbrakt du bare vil.

 

Tusen takk! Det er slike svar jeg ville ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...