Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kompis av meg spurte på EBGames hvor mye pakken vil koste der, og hun som jobbet der sa den ville koste ca 1000 kr :p Håper det er sant :)

 

Ikke stol på EBGames.. dårlige erfaringer herfra, forhåndsbestiller du et spill der får du det 10 dager etter lanseringsdatoen.. selv om de lover og krysser på halsen at de skaffer det så fort som mulig! oh the frustration! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg synes det burde komme en Blue Öyster Cult-Don't fear the reaper-pakke, der man får med en cowbell å spille på. Det hadde vært helt genialt.

Jeg mener jeg så på no video hvor sangeren måtte slå rytmisk på mikrofonen for å lage en slik cowbell-effekt. Selvfølgelig ikke mens han synger da.

 

Det stemmer.. Noe litt ekstra for sangeren når det er lange instrumental pauser.. :)

 

Og til Eriqo så nei.. følger kun med 1 gitar.. men om du har GH til 360 er du vel reddet.. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det burde komme en Blue Öyster Cult-Don't fear the reaper-pakke, der man får med en cowbell å spille på. Det hadde vært helt genialt.

Jeg mener jeg så på no video hvor sangeren måtte slå rytmisk på mikrofonen for å lage en slik cowbell-effekt. Selvfølgelig ikke mens han synger da.

 

Det stemmer.. Noe litt ekstra for sangeren når det er lange instrumental pauser.. :)

 

Og til Eriqo så nei.. følger kun med 1 gitar.. men om du har GH til 360 er du vel reddet.. :)

 

I do! Men i mitt tilfelle er det noe alvorlig galt med min GH3 trådløse gitar.

Halsen glir konstant ut, og da funker det ikke å trykke på "fret-knappene"

Lenke til kommentar

 

Her er en som synger Don`t fear the reaper.

Der må du slå på mikrofonen for cowbell i starten. :)

Fin detalj, som jeg liker! :D

Hehe, tøft. Men det hadde vært enda bedre om det var en som kun spilte cowbell hele tida. Dog det hadde sikkert bare vært morsomt en liten stund, evt bare på vors/nach der alle roper "need more cowbell!"
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje ikke så dumt å bestille US-versjonen av Rock Band til PS3. Da kan man i tillegg laste ned sanger fra US Store. Vil tippe at de samme sangene ikke kommer på hverken EU Store eller EU Marketplace like tidlig som i statene. Bare det er jo grunn nok til å bestille US-versjon. I tillegg er spillet sikkert billigere der "borte" enn det blir her hjemme.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så dumt å bestille US-versjonen av Rock Band til PS3. Da kan man i tillegg laste ned sanger fra US Store. Vil tippe at de samme sangene ikke kommer på hverken EU Store eller EU Marketplace like tidlig som i statene. Bare det er jo grunn nok til å bestille US-versjon. I tillegg er spillet sikkert billigere der "borte" enn det blir her hjemme.

 

 

Ja, det blir vel litt billigere. Men da må man ta med den syke frakten som antageligvis kommer med.. Personlig har jeg ikke PS3, så jeg må vente... :(:p

Lenke til kommentar

Føler at jeg nesten må gjøre dere misunnelige her :)

Har bestillt Rock Band fra statene til PS3, og det har ankommet Oslo.

1-2 dager til så har jeg det ! Blir så fett!

Pris lappen totalt var ikke like fet.. 2700 (med frakt og toll)

 

 

Og ang. det dere snakket om med nedlasting av sanger fra USA.

For å gjøre dette må dere ha et kredittkort som er registrert på en addresse i USA, eller har som "option 2" i kortet at dere har en addresse der da.. Kjipt men sånn er det.

Skal skrive inn på nytt når jeg har fått spillt noen timer så dere vet hva dere har i vente!

Lenke til kommentar
Nå er jeg sjit lei. Bestiller Rock Band og en NTSC 360 fra USA. Fuck EA.

 

Hvis du har X360 PAL, hvorfor kjøper du heller ikke en PS3 i Norge og bestiller Rock Band NTSC fra US?

 

 

Jeg blir ikke å kjøpe en Playstation 3. Er ille nok å kjøpe en NTSC versjon av Xbox 360 bare for å spille Rock Band. Men la oss ikke starte en 360 vs PS3 diskusjon ut av dette.

 

Anyways, kjøpte en brukt NTSC 360 uten tilbehør for 160 dollar, og Rock Band (new in box) for 180 usd. Inkludert frakt og mva kommer man til 2732,- Levelig de.t Hvis jeg i tillegg er så heldig at dette glipper gjennom tolla så ender jeg på 2190,-

 

Tatt i betraktning at CDON skal ha 1890,- for RB alene så er ikke prisen avskrekkende. Tingene er på tur, gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Noen ting til:

 

Registrerte en US Xbox Live konto og kan bekrefte at man FÅR kjøpe DLC til Rock Band, selv på en PAL xbox. For å kjøpe Microsoftpoeng derimot så trenger man et VISA-kort med tilleggsaddresse i USA, eventuellt kan man handle US-Microsoftpoeng via microsoftpointsxbox.com.

 

Fikk ikke kjøpe TVserier og filmer dog, men det er mulig det fungerer på NTSC Xboxen. :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg sjit lei. Bestiller Rock Band og en NTSC 360 fra USA. Fuck EA.

 

Hvis du har X360 PAL, hvorfor kjøper du heller ikke en PS3 i Norge og bestiller Rock Band NTSC fra US?

 

 

Jeg blir ikke å kjøpe en Playstation 3. Er ille nok å kjøpe en NTSC versjon av Xbox 360 bare for å spille Rock Band. Men la oss ikke starte en 360 vs PS3 diskusjon ut av dette.

 

Anyways, kjøpte en brukt NTSC 360 uten tilbehør for 160 dollar, og Rock Band (new in box) for 180 usd. Inkludert frakt og mva kommer man til 2732,- Levelig de.t Hvis jeg i tillegg er så heldig at dette glipper gjennom tolla så ender jeg på 2190,-

 

Tatt i betraktning at CDON skal ha 1890,- for RB alene så er ikke prisen avskrekkende. Tingene er på tur, gleder meg! :)

 

 

Det var sykt billig da! Blir nok 2500 kr ca inkl moms, hvis du ikke har bedt folka å sende pakka merket som en gave da.

 

Men, du var veldig heldig med prisen da, og hvis man skal betale normal pris for Xbox 360 NTSC eller PS3 NTSC+ Rock Band NTSC, og man allerede har en PAL av Xbox 360 så bør man gå for PS3 NTSC(eller Xbox 360 NTSC hvis man har PS3 PAL fra før). Hvis man kjøper en Xbox 360 NTSC til nesten like mye som en PS3 NTSC, og man allerede har en Xbox 360 PAL, så er man enten dum, eller jævla fanboy!

 

Så, skulle jeg kjøpt en NTSC konsoll for å kunne spille Rock Band, så ville jeg kjøpt en PS3, fordi jeg allerede har en PAL Xbox 360.

 

BTW: Når jeg tenker meg om nå, så har jeg sagt litt feil her nå. En som har PS3 PAL trenger ikke kjøpe en PS3 NTSC eller en Xbox 360 NTSC. Fordi PS3 PAL kjører Rock Band NTSC(am i right?).

 

Jeg er ikke så fan av Rock Band og Guitar Hero at jeg ville kjøpt en PS3 NTSC for å spille disse spillene før release, kanskje mye fordi jeg har aldri hatt noen av Guitar Hero spillene, og er elendig i disse spillene :p

Men, jeg har veldig lyst på Rock Band(har lenge hatt lyst på GH, men nå frister RB mer), og tror jeg kommer til å kjøpe det, når jeg har penger til det, evt. når det har vært ute en stund og har gått ned i pris. Betaler ikke 2000 kr for et spill :p Da prioriterer jeg andre ting før det ^^

 

Anyways, dette ble masse skriverier. Jeg gleder meg veldig til å teste Rock Band! Blir morro med trommer! :D

Lenke til kommentar
Føler at jeg nesten må gjøre dere misunnelige her :)

Har bestillt Rock Band fra statene til PS3, og det har ankommet Oslo.

1-2 dager til så har jeg det ! Blir så fett!

Pris lappen totalt var ikke like fet.. 2700 (med frakt og toll)

 

 

Og ang. det dere snakket om med nedlasting av sanger fra USA.

For å gjøre dette må dere ha et kredittkort som er registrert på en addresse i USA, eller har som "option 2" i kortet at dere har en addresse der da.. Kjipt men sånn er det.

Skal skrive inn på nytt når jeg har fått spillt noen timer så dere vet hva dere har i vente!

 

Jeg har brukt mitt norske VISA-kort på US Store (PS3) flere ganger. Har blant annet kjøpt PAIN derfra, så det fungerer helt fint. Men på 360 går det ikke å kjøpe fra US Marketplace med norsk VISA :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...