Gå til innhold

Borettslaget Sesong 3 - NRK


Anbefalte innlegg

Hei, oppretter en ny tråd da den forrige ble stengt.

 

Her kan vi som følger med på 3 sesong av Borettslaget på NRK 1, Lørdager kl. 19.55 diskutere serien.

 

Hva synes dere som har sett den første episoden, lever den opp til de forrige, hvordan tror dere det vil utvikle seg framover for driftsleder Roy Narvestad, hans søster Ruth, Ali, Piirka, Linda og de andre beboerene i Tertitten Borettslag.

 

Borettslaget__Terti_234561m.jpg

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er sesong3 noe som aldri har blitt airet før?

 

Stemmer det.

 

Hehe, boretslaget er bare så genialt ! :D Håper det aldri sessongene tar slutt! gleder meg til lørdagene fremover.

 

Dette er nok siste sesong, dessverre. Det sa i hvert fall Stoltenberg selv hos Grosvold.

 

Hvilken rollefigur er favoritten her da? Min er selvfølgelig Narvestad :D

Lenke til kommentar
Er sesong3 noe som aldri har blitt airet før?

 

Stemmer det.

 

Hehe, boretslaget er bare så genialt ! :D Håper det aldri sessongene tar slutt! gleder meg til lørdagene fremover.

 

Dette er nok siste sesong, dessverre. Det sa i hvert fall Stoltenberg selv hos Grosvold.

 

Hvilken rollefigur er favoritten her da? Min er selvfølgelig Narvestad :D

ååå nei!! :( vel, skal ivertifall nyte siste sessongen :D

 

Forresten så er piirka den mest morsomme syntes jeg, haha.

Lenke til kommentar
Har ikke fått med meg absolutt alt av sesong 3 hittil, men det jeg har sett har vært veldig bra. Robert Stoltenberg er og forblir en artig mann! :cool:

Har kun vært sendt en episode hittil. Angående favorittkarakter vil jeg klart si Narvestad, jeg bare elsker oppførselen og væremåten hans, synes det er en karakter Stoltenberg har tatt skikkelig på kornet.

Lenke til kommentar
Har ikke fått med meg absolutt alt av sesong 3 hittil, men det jeg har sett har vært veldig bra. Robert Stoltenberg er og forblir en artig mann! :cool:

Har kun vært sendt en episode hittil. Angående favorittkarakter vil jeg klart si Narvestad, jeg bare elsker oppførselen og væremåten hans, synes det er en karakter Stoltenberg har tatt skikkelig på kornet.

 

HVA? Gikk ikke det forrige Lørdag også da? Eller var det noen form for reprise??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Borettslaget er og blit genialt :lol: Synd det er siste sessong.

 

Synd og synd.. Har aldri ledd så mye av noe før som det jeg gjør når narvestad setter igang med sjefingen sin :D Men blir litt for mye av det samme, føler at det jeg har sett i denne sesongen har skjedd før.. Uansett, Stoltenberg er genial ! : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...